غرضی:موسوی اگر صبر می کرد ۴۰ میلیون رای داشت

بصیر،سید محمد غرضی در نشست اعضای گروه «چلنج» در پاسخ به پرسش یک خبرنگار اصولگرا درباره «حصر» گفت: مسئله حصر دو بازنده داشت و یک برنده!

وی ادامه داد: بازنده اول آن فرد [محمود احمدی‌نژاد] بود که ۴ سال با خواری و ذلت و تباهی دوران ریاست جمهوری خود را گذراند و بازنده دوم نیز میرحسین موسوی بود که اگر صبر می‌کرد در انتخابات بعدی ۴۰ میلیون رای داشت. برندهٔ این قضایا نیز ملت بزرگ ایران بوده و هستند.

کاندیدای یازدهمین دورهٔ انتخابات ریاست جمهوری ایران طی این جلسه با اظهار بی‌اطلاعی از صحت خاطرات نقل شده از برخی بزرگان انقلاب تاکید کرد: هرچند در تمام جلسات حضرت امام با اقشار مختلف و مسئولین حضور نداشتم، اما بنده سه شب قبل از وفات را در کنار ایشان سپری کردم و به یاد ندارم اظهار نظر صریحی درباره «شورای رهبری» و احتمال ایجاد «رابطه با امریکا» ضورت گرفته باشد.

وی افزود: آنچه من می‌دانم این است که امام می‌گفت «امریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و «همه ظلم‌ها زیر سر امریکاست». امام تمام قد جلوی امریکا ایستاد.

وزیر کابینه دولت دفاع مقدس و سازندگی در همین باره تصریح کرد: البته ایستادگی دربرابر آمریکا هم اصول و پیش نیازهایی دارد. این طور نباشد که هشتمان گروی نه‌مان باشد و داعیه دار مبارزه با استکبار هم باشیم. یک بار به چین وابسته باشیم، یک بار به روسیه! باید خود را از وابستگی برهانیم.

مهندس غرضی در این جلسه با اشاره به افزایش تصاعدی ارزش دلار دربرابر ریال از ۱۰۰ سال گذشته، حضار را به تفکر درباره علت حقیقی پسرفت اقتصادی کشور از ۱۰۰ سال گذشته و تلاش برای عدم تکرار آن در سال‌های آتی دعوت کرد.

گفتنی است اعضای گروه «چلنج» که دبیران سرویس، سردبیران و خبرنگاران طیف‌های مختلف سیاسی در آن حضور دارند دومین جلسه صمیمانه خود را برگزار کردند./ع

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا