تونی اولیویرا:​ اکنون برای قهرمانی می‌جنگیم

بصير،

تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: سه ماه است که به تراکتورسازی برگشته‌ام. وقتی به اینجا آمدم آنها پنجم بودند و شش امتیاز با صدر فاصله داشتند اما الان برای قهرمانی می‌جنگیم. با تیم‌هایی مقابله می‌کنیم که خیلی قوی هستند و به لحاظ امکانات هم بهتر از ما هستند. ۱۸۰ دقیقه تا پایان فصل داریم که ۹۰ دقیقه‌اش مقابل استقلال است؛ تیمی که بازی برابر آنها همیشه سخت بوده است. شانس داریم برای این بازی و برایش تلاش می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی تیمش با استقلال کلید قهرمانی است، اظهار کرد: ما کار خودمان را برابر استقلال می‌کنیم. سپاهانی‌ها البته بازی‌های ساده‌ای دارند ولی ما همه تلاشمان را برای پیروزی می‌کنیم. سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که شانس کوچک تیمش را برای برتری برابر استقلال چه می‌داند، گفت: شما منظور من را فهمیدید. گفتم که با بضاعتمان به صدر آمدیم. وقتی جلوی ذوب‌آهن بازی کردیم، گفتم که یک بازی یک پستی در نیمکت داشتیم. آیا شما می توانید در این حالت نتیجه را به سود خود کنید؟ بضاعت ما خیلی کم است و برای همین گفتم که نمی شود خیلی توقع داشت. ما باید با تعداد مصدومان و محرومانمان خودمان را تطبیق دهیم. سپاهان تیمی قوی است که همه چیز در اختیار دارد. آنچه برای ما هست دو بازی است که باید ببریم تا قهرمان شویم. این خیلی مهم است که تراکتور دو بازی دیگر برای قهرمانی دارد.

وی در پاسخ به سوالی درباره حبیب گردانی و این که آیا مصدومیت او و درمانش را شائبه برانگیز می‌داند یا نه، گفت: ایشان کارت قرمز دارد و نمی تواند بازی کند. خواهش می کنم دنبال حاشیه نباشید. من زمانم را برای این چیزها از دست نمی دهم. تونی در پاسخ به این سوال که تیمش در مقابل استقلال به دنبال بازی انتحاری است یا تدافعی اظهار کرد: همان برنامه ای که در بازی های قبل داشتیم برای این بازی داریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا قبول دارد در بازی های بزرگ شکست می خورد، گفت: وقتی که من رسیدم ما پنجم جدول بودیم و قطعا تلاش کردیم که اینجا هستیم. سرمربی تراکتورسازی در پایان در حالی که به شدت عصبانی شده بود در پاسخ به سوالی درباره ماندن یا رفتنش از تراکتورسازی در صورت ناکامی در قهرمان کردن این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: در آسیا نه ما و نه فولاد صعود نکردیم. پرسپولیس و فولاد چهار پنج بازیکن خوب خارجی دارند. بازیکنان ایرانی البته بهتر از بازیکنان بومی کشورهای خاورمیانه هستند. بنویسید این را که ما تیمی نداریم که در آسیا نتیجه بگیریم. اما در پاسخ به سوالی که شما گفتید باید فکر کنم و تصمیم بگیرم. هنوز در این باره تصمیم نگرفته‌ام.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا