آقایان فقط در مصاحبه‌ها حمایت می‌کنند

بصير،

غلامشاه قنبری گفت: همچنان بعد از سه سال از سانحه تصادف با بی مهری مسئولان اداره ارشاد خوزستان مواجه شده ام و دوستان در این نهاد گویی دیگر ما را نمی بینند که بخواهند به مشکلات من رسیدگی کنند. گرچه به هیچ عنوان دوست ندارم درباره مشکلات مالی‌ام از تریبونی که شما به من دادید سوءاستفاده کنم اما این موضوع را می گویم چون بی نهایت از این آقایان دل آزرده هستم.

وقتی به آنها کتبی و شفاهی اعلام می کنم نیازمند دو میلیون تومان پول هستم با شعف و شادمانی تماس می گیرند و می گویند شماره حساب بده اما به محض اینکه کار به اجرا می رسد همه چیز را فراموش می کنند. وی ادامه داد: دوستان مدیر به قدری کم لطف شده اند که حتی برای بیمه من هم کاری نمی کنند و تمامی اقداماتی که من به همراه دوستم پیمان بزرگ نیا در این رابطه با وزارت ارشاد انجام دادیم تا به امروز به نتیجه نرسیده است.

این فضا به قدری من را دل آزرده کرده که حس می کنم ای کاش هنرمند نبودم. به هر ترتیب دیگر حوصله سر و کله زدن با مدیران ارشاد را ندارم و خودم را سپردم به دست خدا که می دانم پروردگار متعال است و به طور حتم مشکل من را حل می کند. گویا دوستان در مصاحبه ها فقط علاقه خود را به هنرمندان رنجور و مهجور موسیقی نواحی اعلام می کنند اما پای اجرای وعده که به میان می آید همه چیز به طور کلی فراموش می شود. این خواننده که سه سال پیش در یک سانحه تصادف رانندگی در مسیر شوشتر به اهواز از ناحیه سر و فک دچار صدمات زیادی شده است، گفت: متاسفانه به دلیل شرایط بسیاری بدی که بعد از عمل جراحی فک برای من به وجود آمده و لب پایینم به دلیل عوارض ناشی از عمل بی حس شده دیگر نمی توانم بخوانم و این موضوع برای من که همواره در حال خواندن بودم بی نهایت آزاردهنده است.

اما چندی است تصمیم دارم با حمایت دوستم پیمان بزرگ نیا برخی از آهنگ های بختیاری را بخوانم که بعد از بازگشت او از خارج از کشور این کار را انجام خواهم داد. قنبری در پایان گفت: من بارها اعلام کردم که از موسیقی جدا نمی شوم. هیچوقت هم شخصیت خودم را بیش از این جلوی مدیران کوچک نمی کنم. اگر آنها بدانند غلامشاه قنبری و افرادی مانند او چه کسانی هستند به طور حتم وضعیت موسیقی نواحی هم در این حال و هوای مهجور و موزه ای قرار نمی گیرد و بسیاری از هنرمندان در بهترین تالارهای اجرای موسیقی در اروپا و کشورهای دیگر مشغول برگزاری کنسرت و معرفی فرهنگ و هنر این سرزمین می شوند.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا