مرفاوی: ما مثل آنهایی که بازیکن حریف را می‌خرند، نیستیم

بصیر،صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از بازی دیدار فوتبال پیکان و راه آهن اظهار داشت: بازیکنان ما بازی خوبی هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم بازی خوبی را از خود به معرض نمایش گذاشتند، البته ما در این بازی موقعیت‌های‌مان را از دست دادیم و در مجموع باید بگویم مستحق باخت نبودیم.

وی افزود: متأسفانه اعتراضات بازیکنان و نیمکت‌نشینان راه‌آهن باعث شد تا داور بازی را برگرداند. در گل اول آنها مهاجم راه‌آهن کاملا در آفساید بود و در صحنه گل دوم اصلا خطای صورت نگرفت که بخواهد منجر به گل شود، ضمن اینکه فکر نمی‌کنم پنالتی آنها هم درست باشد. پس از اعتراضات نیمکت‌نشینان و بازیکنان راه‌آهن داور سعی کرد بازی را آرام کند. من خواهشم از مسئولان این است که به مسائل این بازی به ویژه داوری‌های آن و جنجال‌هایی که توسط راه آهنی‌ها در جریان بازی به راه افتاد ورود کنند. من واقعا نمی‌دانم در این خصوص چه باید بگویم. این همه تلاش می‌کنیم و زحمت می‌کشیم اما در نهایت باید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم. من نمی‌دانم چرا به این شکل داوری می‌شود. شاید ما اشتباه می‌کنیم و راه را غلط می‌رویم به هر حال یکی باید به این مسائل ورود کرده و آن را بررسی کند.

سرمربی تیم پیکان تأکید کرد: فکر می‌کنید بعد از این بازی چه اتفاقی می‌افتد؟ ۴ کارشناس یک صحنه را می‌بینند و به یکدیگر نان قرض می‌دهند که تأکید می‌کنند تصمیم داور درست بود. سوال من این است که آقایان آیا بردن بدین شکل برای شما این قدر ارزش دارد؟ آن از بازی با سایپا و این هم از این بازی. واقعاً چه کسی می‌خواهد ورود کند؟ هر چقدر هم بگویم فایده‌ای ندارد.

مرفاوی در خصوص اینکه کاظمی اعلام کرده هر دو گل پیکان صحیح نبوده و اگر خلافش ثابت شود، فوتبال را کنار می‌گذارد، گفت: مگر در صحنه گل اول ما چه اتفاقی افتاد؟ بازیکن ما توپ را با نوک پا درون دروازه راه‌آهن جای داد و هیچ خطایی مرتکب نشد و در صحنه گل دوم هم بدون خطا بازیکن ما دروازه راه آهن را باز کرد. من نمی‌دانم کاظمی به چه دلیل این گونه اظهار نظر می‌کند.من فقط می‌توانم بگویم شرایط حال حاضر به هیچ وجه برای فوتبال خوب نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‌کنید در هفته پایانی بتوانید در لیگ برتر بمانید، گفت: من فقط می‌توانم بگویم امیدوارم در هفته پایانی شاهد فوتبالی پاک باشیم. باز هم می‌گویم دو گل از سه گل راه‌آهنی‌ها صحیح نبود و ما در این بازی به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم.

سرمربی تیم پیکان در خصوص نحوه شادی رضائیان و اینکه پس از زدن گل سوم راه آهن به سمت نیمکت پیکان رفت و خوشحالی کرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه فوتبال ما آن قدر خراب شده که مربی تیم حریف به درون محوطه فنی ما می‌آید و بازیکن خود را بغل می‌کند، ضمن اینکه بازیکن آنها نیز پس از گل به سمت نیمکت ما می‌آید و خوشحالی کرده و با لگد زدن به زمین به سمت ما خاک پرتاپ می‌کند. من از قبل از بازی از حاشیه‌های راه آهن ترسیده بودم چون قبلاً در پیکان کار می‌کردم و از این چیزها شنیده بودم.

وی گفت: باز هم تأکید می‌کنم امیدوارم در هفته پایانی این فصل شاهد فوتبالی پاک باشیم تا تیمی با ذخیره‌های خود به شهرستان نرود و ببازد و هیچ تیمی به بازیکنان اصلی خود استراحت ندهد.

مرفاوی خاطرنشان کرد: خوشبختانه آن قدر کمیته‌های مختلف در فدراسیون فوتبال زیاد شده‌اند که امیدوارم به مسائل این بازی ورود کنند. نمی‌دانم وظیفه کمیته اخلاق است یا کمیته دیگر. در بازی پیکان با صبا رئیس کمیته اخلاق می‌گوید که خودم می‌خواهم در ورزشگاه حضور پیدا کنم. مگر ما مثل آنهایی که بازیکنان دیگر را می‌خرند هستیم یا تیمی هستیم که راه بدهیم. بهتر است آقایان به جای ورود به چنین بازی‌هایی، جاهای دیگر را درست کنند و بر هفته پایانی لیگ برتر نظارت درست و حسابی داشته باشند./آ

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا