تیموریان:دلم برای هواداران استقلال می‌سوزد

بصیر، آندرانیک تیموریان پس از پیروزی پرگل تراکتورسازی مقابل استقلال در مورد این بازی اظهار داشت: من فکر نمی‌کردم با ۴ گل استقلال را شکست بدهیم اما ما برای قهرمانی باید همه امتیازات پیش رو را جمع‌آوری کنیم. ابتدا باید از مجموعه تراکتورسازی تشکر کنم که تیم به این خوبی را جمع‌آوری کرد. در مجموع بازی خوبی بود ما هم برد خوبی به دست آوردیم.

وی ادامه داد: بعد از اینکه بازی مساوی شد، توانستیم با گل زیبای ادینیو به بازی برگردیم. ما ۷،۸ موقعیت گل صد درصد داشتیم که چهار تای آن به گل تبدیل شد. خوشحالم که در کورس قهرمانی حضور داریم، آن هم در شرایطی که در همین بازی با استقلال روی نیمکت‌مان ۴ مربی و ۳ دفاع وسط نشسته بودند اما ما برای قهرمانی می‌جنگیم. من هم امیدوارم این اتفاق برای تراکتورسازی و مردم تبریز رخ بدهد.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص تشویق و ناسزا شنیدنش از هواداران استقلال، خاطر نشان کرد: بالاخره در فوتبال حرفه‌ای ممکن است بازیکنی بعد از چند سال تیمی را ترک کند. مطمئنا آنهایی که مرا تشویق کردند هواداران واقعی استقلال بودند که می‌دانند تیموریان چقدر برای استقلال زحمت کشیده است. هر کسی هم که به من و خانواده‌ام توهین کرد اصلا هوادار واقعی استقلال نیست.

تیموریان در پاسخ به این سوال که آیا از شکست استقلال خوشحال است یا خیر، گفت: بحث خوشحالی و ناراحتی نیست. من حرفه‌ای هستم و از پیروزی تیمم خوشحالم. ما به چشم خوشحالی به این بازی‌ها نگاه نمی‌کنیم، بلکه می‌دانیم برای قهرمانی باید ۳ امتیاز دیگر را بگیریم.

وی خطاب به هواداران استقلال عنوان کرد: دلم برای هواداران واقعی استقلال می‌سوزد، چون شرایط این تیم طوری شده که فقط باید در بازی پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی تماشاگران زیادی به ورزشگاه بیایند. چرا ۴۰ هزار هوادار استقلال به ۴ هزار نفر کاهش پیدا کرده است؟ این در شرایطی است که مردم در تبریز عاشق فوتبال هستند و برای هر بازی ۳۰،۴۰ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث شده که هواداران استقلال به ورزشگاه نیایند، گفت: چرا این سوال را از من می‌پرسید؟ مگر من عامل این قضیه هستم؟ نظر خاصی هم در این مورد ندارم.

تیموریان در پاسخ به این سوال که بین تراکتورسازی و نفت تهران چه تیمی قهرمان لیگ می‌شود، خاطر نشان کرد: ما برای قهرمانی باید ۳ امتیاز بازی با نفت را بگیریم. از همان ابتدا هم به این مسئله معتقد بودم که اگر تراکتورسازی می‌خواهد قهرمان شود باید مقابل حریفان مستقیمش ۳ امتیاز را بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا فصل آینده هم در تراکتورسازی می‌ماند یا خیر اظهار داشت: من امیدوارم که فصل آینده بیرون از ایران فوتبال بازی کنم اما فعلا هیچ پیشنهاد خارجی ندارم. ابتدا باید ببینم به خارج از کشور می‌روم یا نه و اگر اینطور نبود در مورد پیشنهادات داخلی فکر می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی خطاب به برخی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: آقایانی که در استقلال هستند و ۶،۷ نفره با اعضای هیئت مدیره  تشکیل جلسه دادند که آندو باعث عدم زیبا بازی کردن استقلال است و تیم را کند کرده حالا باید جواب بدهند. من در این مدت که از استقلال جدا شدم چند مصاحبه انجام دادم و آقایان چند مصاحبه علیه من انجام دادند؟ البته من صحبتی در این مورد ندارم و عادت هم ندارم پشت کسی صحبتی بکنم اما هواداران واقعی استقلال بدانند آندو استقلالی است و استقلال را دوست دارد.

تیموریان در خصوص اینکه آیا امکان دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند، تصریح کرد: تا الان به این مسئله فکر نکرده‌ام.

به گزارش تسنیم، تیموریان در خصوص شادی گل دومی که با ادینیو انجام داد اظهار داشت: با ادینیو قرار گذاشته بودم که اگر گل زد نام پسرم را که دو روز پیش به دنیا آمده نشان بدهم. تمام شادی گل ما همین بود نه به هواداران استقلال و نه به پرسپولیسی‌ها بی‌احترامی نکردم چون شخصیت چنین کاری را ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با حضور مجموعه فعلی در استقلال امکان دارد سال آینده به این تیم برگردد، گفت: ابتدا باید ببینم در ایران می‌مانم یا نه. بعدا در این مورد حرف می‌زنم در ضمن فعلا نمی‌خواهم در خصوص علت جدایی‌ام از استقلال صحبت کنم. بازیکنان بزرگتر از من به استقلال آمده و رفته‌اند.

وی در خصوص اینکه هواداران استقلال به او اسکناس نشان داده‌اند، گفت: پول مایحتاج زندگی یک فرد است./آ

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا