تکمیل محور گلوگاه به دامغان

بصیر، علی نبیان در جلسه شورای اداری گلوگاه در فرمانداری این شهرستان ضمن تقدیر از مردم انقلابی گلوگاه گفت: مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم با تمام توان تلاش کنند و زمانی می‌توانند مدعی شوند سرباز نظام هستند که مردم از عملکرد آنها رضایت داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه تحولات مثبت، پیشرفت و آبادانی گلوگاه در گرو همت مدیران شهرستان و همدلی و وحدت این ادارات با شهروندان است، افزود: قرار نیست کسی از بیرون از راه برسد و همه مشکلات شهرستان را حل کند، وظیفه مسولان جاری کردن امید در زندگی مردم است و این مهم با همدلی و بالا بردن کارآیی نیروی انسانی موجود خصوصاً بهره گیری از ظرفیت شوراهای مردمی است.
معاون عمرانی استاندار مازندران مطرح کرد: شوراها به کمک دهیاری ها سند چشم انداز روستاها را تهیه کنند و فرصت های گردشگری و پتانسیل موجود را مطالعه و معرفی کنند تا بتوانیم شاهد آبادانی و پیشرفت روزافزون منطقه باشیم.
نبیان در این جلسه تصریح کرد: دشمن برای ایجاد تفرقه بین مسولان و مردم تلاش میکند اما مردم مازندران در هر زمان که انقلاب نیاز داشت در صحنه حضور داشتند که نمونه آن حضور پرشور مردم در ۲۴ خرداد ۹۳ در پای صندوق های رای بود که مشت محکمی بر دهان بدخواهان نظام زد و همین حضور پرشور مسولیت امروز مدیران را بیشتر می‌کند.
وی تاکید کرد: در برگزاری جشنواره انجیر گلوگاه، تمامی ادارات و دستگاه های شهرستان کمک کنند، تا با همیاری و همت بلند همه مسولان این محصول مرغوب که در گلوگاه بعمل می‌آید بخوبی معرفی و زمینه های فرآوری این میوه نیز فراهم شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران یکی از راه های جذب و حمایت از سرمایه گذار تامین امنیت منطقه دانست و افزود: امنیت در سطح بسیار خوبی در استان برقرار است که با اجرای سامانه پایش تصویری وضعیت بهتر هم می‌شود.
نبیان با تاکید براینکه اولویت اصلی این معاونت تکمیل پروژه های نیمه تمام است افزود: کیفیت اجرای پروژه ها نیز بسیاز حائز اهمیت است، زیرا منابع مالی این پروژه ها از محل بیت المال است و مدیران باید دقت کافی در این امر داشته باشند.وی از تکمیل محور گلوگاه به دامغان، خبر داد و افزود: این محور که در مسیر کریدور شمال به جنوب قرار دارد نقش بسزایی در آبادانی و و رونق اقتصادی منطقه گلوگاه خواهد داشت، عملیات راهسازی این محور در استان سمنان تا حد زیادی انجام شده و در مازندران نیز امسال ۱۱ کیلومتر شن ریزی شده و آسفالت می شود./ع

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا