آیا سلامت ورزشکاران کاناپولو برای شورای شهر فریدونکنار مهم است؟

فاضلاب شهری؛ بزرگترین رقیب تیم کاناپولو فریدونکنار!!

بصیر، تیم کاناپولو شهید بصیر فریدونکنار، تنها نماینده این شهرستان در رقابت‌های لیگ برتر کاناپولوی کشور است که در رودخانه «کچپ‌رود» مرکز شهر به تمرین می‌پردازد.

IMG_0015

در حالی این تیم، خود را برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کشور در نوشهر آماده می‌کند که به نظر می‌رسد همین رودخانه مهم‌ترین رقیب کاناپولو شهید بصیر در این رقابت‌ها است.

در این رودخانه آب فاضلاب شهری به صورت مستقیم وارد رودخانه می‌شود و با ورزشکاران این تیم در تماس است.

IMG_0031

رودخانه‌ای که مواد آلوده و میکروبی در آن به وضوح مشخص است و به شدت سلامت این ورزشکاران را در خطر قرار داد.

مشکل دیگری که در این رودخانه وجود دارد نداشتن مکانی برای تعویض لباس و استراحت این ورزشکاران است.

IMG_0032

این مکان که در معرض دید عموم مردم قرار دارد برای ورزشکاران به ویژه پاروزنان بانو مشکل زیادی ایجاد کرده که موجب دلزدگی جوانان این شهر برای حضور در تمرینات کاناپولو شده است.

IMG_0039

به گزارش بصیر، این فضای ورزشی محیط امنی برای ورزش جوانان این شهرستان نیست، آلودگی و لجن در این مکان ورزشی به راحتی قابل لمس است و آلودگی آب به وضوح قابل دیدن است، همچنین مکانی برای استحمام پس از پایان تمرینات برای زدودن آلودگی‌های گفته شده وجود ندارد و زباله فضای آنجا را به شدت آلوده کرده است.

IMG_0062

به هر حال به نظر می‌رسد یکی از وظایف اصلی مسئولان شهرستان به ویژه شورای شهر فریدونکنار ایجاد فضایی امن، عاری از هرگونه آلودگی برای جوانان است و باید در این زمینه به صورت ویژه ورود پیدا کند، جوانانی که آینده ورزش جمهوری اسلامی ایران را می‌سازند و این شهرستان همانند جمیله طهماسبی‌ها به آن افتخار خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا