از ستاره های سینما چه خبر؟/تصاویر

بصير،



سوپراستار طناز و محبوب سینما این روزها در برزیل مشغول کار است. بله، تعجب نکنید. او این روزها در تازه ترین فیلم سینمایی منوچهر هادی، با نام «من سالوادور نیستم»، بازی می کند. این فیلم داستان یک ایرانی در برزیل است که کارش ذبح اسلامی برای رستوران ها است. او توسط دختری برزیلی با شخصی به نام سالوادور اشتباه گرفته می شود و این آغاز ماجراست. «من سالوادور نیستم» یک پروژه سنگین است. ظاهرا عطاران به بازی در کشورهای خارجی علاقه مند شده و بعد از بازی در فرانسه برای فیلم «رد کارپت» این بار برزیل را می آزماید.

محمدرضا گلزار

او که سال گذشته، بعد چند سال غیبت، سال شلوغی را تجربه کرد و به هر دری سرکی کشید امسال را هم با همان دست فرمان شروع کرده است. به نظر می رسد آقای سوپراستار با نزدیک شدن به میانسالی به تکاپو افتاده تا سال های کم کاری اش را جبران کند. او از اسفند سال گذشته به فیلم سینمایی «خشکسالی و دروغ» به کارگردانی پدرام علیزاده پیوسته است که فیلم برداری آن تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. فیلم نامه «خشکسالی و دورغ» به قلم محمد یعقوبی و براساس اقتباس از نمایشنامه ای به همین نام نوشته شده است که باران کوثری، آیدا کیخانی، خاطره اسدی و علی سرایی دیگر بازیگران آن هستند.

بهرام رادان

پاییز سال گذشته بهرام رادان خبر از بازی در فیلم «سنتوری ۲» به کارگردانی داریوش مهرجویی داد. پروژه ای که هنوز بعد از چندین ماه خبری از ساخت آن نیست. اما بهرام رادان این روزها سر خود را با کارهای دیگری غیر از بازیگری گرم می کند. این ستاره سینمای ایران برای مسابقات توسعه جهانی واترپلو قول همکاری به فدراسیون شنا داده است. او در دیداری اواخر فروردین ماه با محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، قول همکاری برای پوشش تصویری مسابقات توسعه جهانی واترپلو (فینا ترافی) راب رای تهیه فیلم بلند مسابقات برای کشورهای شرکت کننده را داد. رادان ظاهرا قرار است به فدراسیونی ها برای پیدا کردن اسپانسر هم کمک کند. این رقابت ها سوم تا هشتم خردادماه با حضور ۱۲ تیم در استخر ۹ دی مجموعه ورزشی شیرودی تهران برگزار می شود.

نیکی کریمی

این سوپراستار سینمای ایران در حالی که مقدمات اکران فیلم جدید خود، «شیفت شب»، را در مقام کارگردان آماده می کند، این روزها باز به دنیای ادبیات بازگشته است. «عشق سال های غم» جدیدترین کتاب ترجمه نیکی کریمی به تازگی منتشر شده است. این بازیگر و کارگردان سینمای ایران که تاکنون چهار کتاب ترجمه کرده است، برای دومین بار به سراغ یکی از آثار حنیف قریشی نویسنده پاکستانی الاصل متولد لندن رفته است. او چند سال قبل هم کتاب «نزدیکی» دیگر اثر حنیف قریشی را ترجمه کرده بود. کتاب «عشق سال های غم» شامل ۱۰ قصه است که در لندن می گذرد و در آن عشق، نفرت، غم و شادی در روابط بین آدم ها روایت می شود. خانم کریمی که ترجمه برای شکاری لذت بخش است تمام عید مشغول ترجمه کتاب جدید از هایکوهای ژاپنی بوده است.

پرویز پرستویی

حضور این بازیگر سرشناس سینمای ایران در فیلم «سردار» در نقش سردار حاج قاسم سلیمانی قطعی شده است. سید سعید حسن پور که سابقه ساخت چند مستند، فیلم کوتاه و نیمه بلند را در کارنامه دارد، در نخستین تجربه بلند و سینمایی اش سراغ ساخت فیلمی براساس زندگی و مبارزات این سردار پرآوازه ایرانی می رود. به نظر می آید این فیلم با توجه به اهمیت موضوع آن از پروژه های سنگین و حساس سال ۹۴ باشد.

شهاب حسینی

سوپراستار محبوب سینما در روزهای پایانی فیلم برداری سریال «شهرزاد» قرار دارد. این بازیگر سرشناس از اول خرداد بازی در فیلم سینمایی جدید مجتبی فراورده را شروع خواهد کرد.

حامد بهداد

ستاره جنجالی سینما این روزها سرش خیلی شلوغ است. او علاوه بر نقش آفرینی در سریال «دندون طلا» داوود میرباقری برای شبکه خانگی در فیلم جدید علیرضا امینی هم بازی می کند. «عقربه روی ۲۲۰» سومین همکاری حامد بهداد و علیرضا امینی بعد از «هفت دقیقه تا پاییز» و «انتهای خیابان هشتم» است. او این روزها «خانه دختر» را روی پرده سینما دارد.

باران کوثری

او در حال حاضر مشغول بازی در دو فیلم «خشکسالی دروغ» و «لانتوری» است است. کوثری برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن برای بازی در فیلم «کوچه بی نام» در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر شد. او همچنین شایعات پیراموی حضورش در «عقربه روی ۲۲۰» علیرضا امینی را به شدت تکذیب کرد.

ترانه علیدوستی

او که این روزها فیلم «استراحت مطلق» را روی پرده سینما دارد همچنان مشغول بازی در سریال «شهرزاد» حسن فتحی است. مجموعه ای که به زودی فیلم برداری آن تمام شده و به احتمال زیاد قسمت های آغازین آن تا پایان وارد شبکه نمایش خانگی می شود و البته خانم علیدوستی همیشه و در همه جا یک مادر تمام عیار است و از حنا خانم غافل نمی شود.

مهناز افشار

این سوپراستار سینما مدتی است از کشور خارج شده تا ماه های آخر بارداری اش را در خارج از ایران بگذراند. با این اوصاف به نظر می رسد امسال، سال کم کاری مهناز افشار باشد. بازیگری که در سال های اخیر توانست با پشتکار زیاد پیشرفت قابل توجه ای در حرفه اش بکند. او امسال دو فیلم «دلم می خواد» و «نهنگ عنبر» را آماده نمایش دارد.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا