دولت بی‌طرفی کامل خود را در انتخابات اعلام کند/اجازه فعالیت‌های موثر سیاسی به احزاب داده شود

بصیر، محمدحسن مقیمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری مازندران ‌با بیان اینکه ضروری است با عزم جدی برای سازندگی کشور گام برداشت، اظهار کرد: دولت برای فائق آمدن بر مشکلات باید از مدیران توانمند استفاده کند.

وی با اشاره به نوسانات قیمت نفت که باید برای گذر از این بحران از مدیران قوی و توانمند استفاده کرد، افزود: تنها مدیران کارآزموده می‌توانند برنامه‌های دولت را محقق کنند‎ و باید از استانداران و مدیران توانمند حمایت شود.

معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان در پایان امسال، بیان کرد: دولت با آمادگی کامل و تخصیص منابع و امکانات انتخابات را برگزار می‌کند باید شرایط حضور برای کاندیداها و همه اقشار جامعه در انتخابات فراهم شود.

رئیس ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تمام ادارات موظف هستند تا انتخاباتی سالم و بانشاط برگزار کنند، تصریح کرد: برای داشتن چنین انتخاباتی باید به احزاب و گروه‌های مختلف اجازه فعالیت سیاسی موثر داده شود.

این مسئول با اظهار این‌که اجازه نمی‌دهیم از امکانات و تریبون دولت علیه کسی استفاده شود، خاطرنشان کرد: دولت باید بی‌طرفی کامل خود را در انتخابات اعلام و از تمام احزاب و گروه‌ها حمایت کند.

مقیمی با تأکید بر ضرورت قانون‌گرایی در انتخابات پیش‌رو‏ اضافه کرد: بعضی از نامزدها دست به تبلیغات زودهنگام زده‌اند که این خلاف قانون است.

در این جلسه از زحمات علی احسانی معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران قدردانی شد و امیدعلی پارسا به‌عنوان نخستین مدیر سازمان برنامه‌ریزی استان معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا