حضور یک فتنه‌گر در فریدونکنار و دیدار با برخی مسئولان شهری

این شیخ در فریدونکنار چه می‌کند؟

بصیر، شنیده‌ها از آن حکایت می‌کند شیخ هادی غفاری عضو شورای مرکزی مجمع «نیروهای خط امام» و رئیس موسسهٔ الهادی با حضور در فریدونکنار در یک جلسه محرمانه با برخی مسئولان شهری شرکت کرد.

به گزارش بصیر، غفاری که از حامیان و از فتنه‌جویان ۸۸ است و بارها با اظهارات سخیف خود از آنها حمایت کرده است در نزدیکی انتخابات با حضور در فریدونکنار برخی از شایعه‌ها را پررنگ کرد.

بنابر گزارش منابع آگاه، به نظر می‌رسد حضور غفاری در فریدونکنار که در اظهارات خود بارها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب توهین و گستاخی کرده بود، به حمایت وی از یک کاندیدای احتمالی اصلاح‌طلب در این شهرستان بر‌ می‌گردد.

وی که بارها از سخنرانی در دانشگاه‌های معتبر کشور منع شده و دانشجویان انقلابی مانع از این اقدام وی شده‌اند، این بار در فریدونکنار رویت شد و به نظر می‌رسد تفکرات حزبی حاکم، وی را به این شهرستان کشاند.

غفاری همان شیخ گستاخی است که مستقیما به مقام معظم رهبری توهین کرده و بارها با اظهارات شاذ خود دل دوست‌داران نظام و حامیان ولایت را به درد آورده بود.

حضور وی که با جملاتی نظیر «ما با آقا بالاسر داشتن مخالفیم، نظام ارباب رعیتی دیگر بار زنده نشود!» و یا «فتنه كجاست، فتنه چیست؟ اگر بگویید سران فتنه من دیگر صحبت نمی‌كنم» «مردم نیازی به «فرمودند» ندارند؛ «فرمودند» در کَتِ ما نمی رود!» و  به مقام معظم رهبری توهین کرده بود، در فریدونکنار زمینه فتنه دیگری را فراهم می‌کند که جا دارد مسئولان شهرستان با برائت از هرگونه فتنه و فتنه‌جو، نسبت به حضور این فرد در فریدونکنار موضع‌گیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا