فرکی: این قهرمانی لطف خدا بود

بصیر، حسین فرکی پس از قهرمانی سپاهان در چهاردهمین دوره لیگ برتر گفت: از این قهرمانی خیلی خوشحالم و آن را به مردم خوب اصفهان، هواداران و همه شهدا تقدیم می‌کنیم.

وی افزود: خوشحالم که یک بار دیگر توانستیم قهرمانی را به مردم اصفهان تقدیم کنیم و این لطف خداست. تلاش بچه‌ها باعث شد سپاهان یک بار دیگر قهرمان شود.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه نمی‌تواند خوشحالی‌اش را با زبان بیان کند، گفت: با همه وجودم لبریز از خوشحالی‌ام و می‌دانم مردم اصفهان هم چنین حالتی دارند. فضای ورزشگاه نیز نشان می‌دهد که مسئولان باشگاه ما اعتقاد زیادی داشتند و تلاش در اولویت آنها بود. قهرمانی تا حدودی دست خودمان بود اما لطف خدا باعث شد به این قهرمانی برسیم.

فرکی در پاسخ به این سؤال که آیا فکر می‌کرد دیدار تراکتورسازی و نفت با تساوی ۳ – ۳ به پایان برسد تا سپاهان قهرمان شود، گفت: نه؛ چون وقتی نتیجه را در میانه‌های بازی پرسیدم گفتند ۳ بر یک تراکتورسازی پیش است اما وقتی لحظه آخر شنیدیم مساوی شده همه منتظر پایان بازی بودیم. تمرکزمان روی کار خودمان بود اما وقتی خبر رسید آن بازی با نتیجه مساوی پایان یافت، همه بازیکنان بی‌نهایت خوشحال شدند و در ورزشگاه جشن برپا شد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا