تراکتور یک گام تا جام

بصیر،

۷ دیدار پایانی فصل چهاردهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد و نتایجی که تا پایان نیمه نخست این دیدار رقم خورده، باعث قهرمانی تراکتورسازی خواهد شد.تراکتورسازی ۲ – نفت تهران یک

صدرنشین لیگ برتر تا پیش از هفته آخر در حالی در خانه و برابر چشمان بیش از ۷۰ هزار هوادار مقابل نفت تهران صف‌آرایی کرد که با پیروزی در این بازی خانگی می‌تواند برای نخستین بار، جام قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند. با این حال این نفت تهران بود که اول به گل رسید. علیرضا عزتی در دقیقه ۶ بازی نفت را پیش انداخت تا با این نتیجه قهرمانی را به خود نزدیک ببیند اما تراکتورسازان در دقیقه ۳۷ و توسط لوسیانو ادینیو به گل تساوی دست یافتند تا همچنان امید خود را برای پیروزی و کسب قهرمانی بالا نگه دارند. آندرانیک تیموریان در دقیقه ۴۵ دومین گل تراکتورسازی را به زیبایی به ثمر رساند تا فریاد شادی هزاران هوادار این تیم در ورزشگاه یادگار امام بپیچد.

این بازی بسیار حساس و تماشایی است و هر دو تیم موقعیت‌های زیادی به روی دروازه یکدیگر خلق می‌کنند.

 

سپاهان ۲ – سایپا صفر

زردپوشان سپاهان برای قهرمانی در لیگ برتر علاوه بر این‌که باید برابر سایپا پیروز شوند نیم نگاهی به بازی تبریز دارند چون پیروزی آن‌ها بر سایپا، اگر با تساوی نفت و تراکتور جمع شود، قهرمانی را از آنها می‌کند. این نتیجه تا پایان نیمه نخست برای سپاهانی‌ها رقم نخورده است.

 

سپاهان که انگیزه زیادی برای کسب قهرمانی دیگری در لیگ برتر دارد بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در دقایق ۱۵ و ۳۱ مهدی شریفی دو بار برای سپاهان گلزنی کرد.

 

پدیده صفر – ذوب آهن صفر

شاگردان یحیی گل‌محمدی با یک تساوی برابر پدیده می‌توانند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده را کسب کنند. این نتیجه فعلا برای این تیم شکل گرفته و به لطف تفاضل گل بسیار خوب ذوب آهن حتی پیروزی فولاد برابر صبا نیز نمی‌تواند سهمیه را از ذوب‌آهنی‌ها بگیرد.

 

صبا صفر – فولاد یک

 

فولاد خوزستان مدافع عنوان قهرمانی در شرایطی در هفته آخر به مصاف صبا رفته که تنها امیدوار است سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را از لیگ چهاردهم کسب کند. این تیم در دقیقه ۳۰ با گل احمد آل نعمه از حریف پیش افتاد اما فعلا تساوی ذوب آهن در مشهد نقشه‌های فولاد را بر آب کرده و همچنان سهمیه را در چنگ ذوب آهن حفظ کرده است.

 

نتایج سایر دیدارها تا پایان نیمه نخست:

 

استقلال خوزستان صفر – پیکان صفر

پدیده صفر – ذوب‌آهن صفر

ملوان صفر – نفت مسجدسلیمان صفر

راه‌آهن صفر – گسترش فولاد صفر

 

با نتایج به دست آمده در پایین جدول، تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند. البته خوزستانی‌ها این شانس را خواهند داشت که در دیدار پلی‌آف برابر مس کر

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا