علت اصلی درگیری سوشا مکانی و حنیف

بصیر، سوشا مکانی در پایان دربی ۸۰ ضمن خوشحالی از برد تیمش اظهار داشت: ما هم‌قسم شده بودیم این بازی را ببریم تا پس از یک فصل ناکامی دل هواداران را شاد کرده باشیم.

وی افزود: پیروزی در دو دربی رفت و برگشت تنها هدیه‌ای بود که می‌توانستیم تقدیم هواداران کنیم و خدا را شکر این برد پیش‌زمینه خوبی شد تا انشاءالله با روحیه خیلی عالی به مصاف الهلال برویم. خوشبختانه این بازی رفت و برگشت است و باید تمام توان‌مان را بگذاریم تا در ورزشگاه آزادی مقابل یکصدهزار تماشاگر در بازی رفت کار الهلال را تمام کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص درگیری‌اش با بازیکنان استقلال، توضیح داد: اتفاق خاصی رخ نداد. من پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی سمت هوادارن تیمم رفتم و نماد باشگاه را به آنها نشان دادم، کاری که قبلا فرهاد مجیدی و میلاد می‌داوودی با نشان دادن عدد ۴ بارها آن را انجام داده بودند. متاسفانه یک‌سری‌ها طاقت باخت را نداشتند و با آن شکل عکس‌العمل نشان دادند.

وی در این باره اضافه کرد: عمران‌زاده مثل برادر من است و نمی‌دانم چرا بعد از بازی یقه مرا گرفت. او مگر خودش بارها عدد ۴ را به هواداران پرسپولیس نشان نداده است؟ به هر حال اتفاقی که افتاد خیلی مهم نبود ما این کار استقلالی‌ها را به حساب عصبی شدن‌شان می‌گذاریم و شاید اگر پرسپولیس بازی را باخته بود ما هم همین کار را انجام می‌دادیم./آ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا