مظفری‌زاده: داور یک پنالتی برای استقلال نگرفت

بصیر، سعید مظفری‌زاده در مورد نحوه قضاوت تورج حق‌وردی در دربی ۸۰ گفت: حق‌وردی داور ۴۳ ساله کشورمان به همراه سعید زارع و حسین طالقانی و بابک وسیله‌بر با میانگین سنی نزدیک به ۴۴ سال تیم باتجربه داوری این مسابقه را در حالی شکل داده بودند که تجربه آنها امتیاز بزرگ این تیم داوری محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: روند بازی در نیمه اول در حالی ادامه داشت که در دقیقه ۲۲ مایکل اومانیا مدافع پرسپولیس با بی‌احتیاطی باعث سرنگونی امید ابراهیمی درون محوطه جریمه شد که در داور در این لحظه می‌توانست نقطه پنالتی را نشان دهد کاری که به آن اعتقاد نداشت.

در دقیقه ۴۴ فرار سریع امید عالیشاه را وحید طالب‌لو متوقف کرد که واکنش او درست بود و روی مهاجم پرسپولیس مرتکب خطا نشد. در نیمه اول حق‌وردی به خوبی از کارت‌های خود استفاده کرد و کارت زردی که در دقیقه ۳۲ به عمران‌زاده نشان داد به درستی صادر شد.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران در مورد قضاوت حق‌وردی در نیمه دوم گفت: در دقیقه ۶۳ حق‌وردی علیرغم اعتراض امیرحسین صادقی به درستی خطای او را تشخیص داد و با کارت زرد او را جریمه کرد. در ادامه در دقیقه ۶۹ در حالی مهدی طارمی در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد که خطا روی او اتفاق نیفتاد و ادامه مسابقه می‌توانست بهترین تصمیم باشد و حق‌وردی همین کار را کرد تا به طارمی هم کارت زرد نشان داد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا