رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار خبر داد:

میزبانی از ۹ رقابت قهرمانی کشور در فریدونکنار

بصیر، قهرمان کلیج در نشست صمیمی با روسای هیئت‌های ورزشی فریدونکنار در هتل سلطان این شهرستان با تشکر از روسا و نایب‌رئیسان هیئت‌های ورزشی به دلیل ارائه گزارش عملکرد سالانه خود، اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی و کمک هم ورزش این شهرستان را پویا کنیم.

وی با بیان اینکه باید ورزش قهرمانی را توسعه دهیم، اذعان داشت: از ۷ هیئت ورزشی شهرستان به عنوان هیئت‌های ورزشی برتر تجلیل کردیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه هیئت نباید خودمحور باشد، اذعان داشت: باید عملکرد خود را در سال جاری منتشر و با رسانه‌ها تعامل برقرار کنید.

کلیج با بیان اینکه باید هیئت رئیسه و افراد هیئت خود را مشخص کنید، گفت: هیئت برای قدرتمند شدن باید بتواند اعضای هیئت و هیئت رئیسه قوی را تشکیل دهد تا از کمک‌های مادی و معنوی آنها استفاده کنند.

وی با تاکید بر ارتباط نزدیک هیئت‌ها با اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، خواستار حضور آنها در این اداره در طول هفته شد و تصریح کرد: پیگیری، تبادل افکار و رایزنی‌ها موجب توسعه ورزش می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه ۹ مسابقه قهرمانی کشور را در این شهرستان میزبانی کردیم، خاطرنشان کرد: یکی از امتیازات هیئت‌های ورزشی برگزاری مسابقات مهم در فریدونکنار است و این شهرستان را باید در سطح کشور معرفی کنیم.

کلیج با اشاره به اینکه هیئت‌ها در برگزاری کلاس‌های آموزشی ورود پیدا کنند، گفت: در سال گذشته تنها دو هیئت توانستند در این شهرستان کلاس برگزار کنند.

وی با تاکید بر اینکه تقویم‌های ورزشی خود را ارائه دهید، اذعان داشت: بیمه ورزشی را جدی بگیرید تا مشکلی به وجود نیاید.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه باید به ورزش بانوان توجه بیشتری شود، گفت: بانوان ورزشکار این شهرستان باید در مسابقات استانی و کشوری بدرخشند و با مدال از رقابت‌ها خارج شوند.

کلیج با اشاره به اینکه ابراهیم واحدی به عنوان رئیس هیئت‌های مذهبی فرهنگی اداره ورزش فریدونکنار انتخاب شدند، افزود: به مسائل فرهنگی نیز توجه کنید و در برگزاری مسابقات، به این امر توجه جدی داشته باشید.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار اظهار داشت: اگر رئیس هیئتی توانایی کار را ندارد، به راحتی از کار خود کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین دغدغه ما زمین فوتبال کریم آزادی است، گفت: بزرگترین مشکل آن، مشکلات حقوق است که در حال رایزنی است و در کاردگر محله نیز اعتبارات در حال جذب است.

کلیج در پایان از زحمات و حمایات حجت‌الاسلام جلالی امام‌جمعه، دکتر ابراهیمی فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار تشکر به عمل آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا