سرپرست تیم شهدای بزرگ‌بیشه محله فریدونکنار مطرح کرد:

دلیل تکرار بازی شهدای بزرگ بیشه‌محله و شهید محمدی ساری را نمی‌دانم!

DSCN9101 (2)

بصیر، نقی نیکبخت در گفت‌‌وگو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: با توجه به حضور جوانان ورزش‌دوست در این روستا فعالیت خوبی در این زمینه در حال صورت گرفتن است.

سرپرست تیم فوتبال شهدای بزرگ‌ بیشه‌محله فریدونکنار با اشاره به اینکه دو تیم فوتبال نوجوانان و بزرگسالان شهدای بزرگ بیشه‌محله در این روستا در حال فعالیت هستند، اذعان داشت: تیم فوتبال بزرگسالان این روستا در رقابت‌های روستایی عشایری شرکت کردند که در مرحله نخست این رقابت‌ها در نوشهر با اقتدار توانستیم جز چهار تیم استان شویم.

وی با بیان اینکه به دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ بزرگسالان استان نتوانستیم در استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار در برابر تیم شهدای محمدی به مبدان برویم، خاطرنشان کرد: با همکاری بسیار خوب روستای وزرامحله سرخرود به این روستا رفتیم و پس از تائید ناظر بازی و داوری در این زمین فوتبال با تیم ساروی به مسابقه پرداختیم و پس از نتیجه تساوی در وقت معمول بازی توانستیم در ضربات پنالتی این تیم را با شکست روانه کنیم.

نیکبخت ادامه داد: پس از پایان این دیدار و اعلام گزارش و تائید بازی از سوی ناظران این رقابت، تیم ساروی به حضور دو بازیکن تیم شهدای بزرگ‌ بیشه‌محله اعتراض می‌کنند و معتقد بودند که این دو بازیکن به این روستا تعلق ندارند.

وی گفت: در اقدامی عجیب فدراسیون نتیجه این بازی را غیرقابل قبول دانست و تکرار بازی اعلام شد، ما نیز با وجود اعتراض‌های فراوان مجبور به شرکت در دیدار مجدد شدیم و در آن دیدار با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردیم.

رئیس شورای بخش مرکزی بیان داشت: اما سوالی که در اینجا مطرح است و تا به امروز کسی به آن پاسخی نداده این که اگر تخلفی از سوی تیم شهدای بزرگ بیشه‌محله صورت گرفت چرا نتیجه بازی را ۳ بر صفر به سود حریف به اتمام نرساندند و بازی تکرار شد.

وی افزود: حتی در تماس با دادستان مرکز استان حجت‌الاسلام جعفری و حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران این موضوع را پیگیری کردیم که باز هم نتیجه‌ای نگرفتیم.

نیکبخت خاطرنشان کرد: هنوز نمی‌دانیم چرا این حرکت با ما صورت گرفت و پاسخگوی این هزینه‌ها و زحمات چه کسی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار به جهت حمایت‌های مالی و معنوی از این روستا، با اشاره به حضور تیم شهدای بزرگ بیشه‌محله در رقابت‌های لیگ منطقه ۲ استان مازندران، اظهار کرد: برای میزبانی مناسب از تیم‌های میهمان، فنس‌کشی زمین چمن این روستا را آغاز کردیم و امیداریم بتوانیم بازی‌های این رقابت‌ها را در خانه برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا