خوشحالی سیمئونه از حذف رئال

بصیر، در حالی که اتلتیکو مادرید با تساوی ۱-۱ در نیوکمپ فصل گذشته به قهرمانی اسپانیا رسیده بود، آن ها امروز ممکن است با از دست دادن نتیجه مقابل آبی اناری ها در ویسنته کالدرون حکم به قهرمانی این تیم بدهند.

به گزارش فوتبال اسپانیا، سیمئونه گفت: “بارسلونا تیم بسیار خوبی است و می توانم چیزهای زیادی در خصوص آن ها بگویم اما ترجیح می دهم سکوت کنم. حالا به این مسائل فکر نمی کنم . باید در تمام لحظات بازی به خوبی کار کنیم. تمام فکر ها در مورد کیفیت های آن ها را در ذهنم مسدود می کنم و تنها به انجام بازی فکر می کنم. پیغام من برای بازیکن ها همین است: فکر نکنید، تنها بدوید.  دفاع از عنوان قهرمانی وقتی عادت به آن نداشته باشید بسیار دشوار است. سویا و والنسیا در فصل های عالی خود در تعقیب ما هستند. ما ماریو مانزوکیچ را داریم که ۲۰ و فرناندو تورس که ۶ گل از ژانویه به ثمر رسانده است. تورس بازی را شروع خواهد کرد و امیدواریم باز هم بتواند در بازی های بزرگ به درخشش ادامه دهد.”

او در خصوص حذف رئال مادرید در لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس گفت: “وقتی با یوونتوس در دور گروهی بازی کردیم می دانستم که آن ها می توانند به مراحل بعدی صعود کنند. آنجلوتی مربی بزرگی است و اگر رئال او را اخراج کند مهره مهمی را از دست داده است. سرنوشت مشخص می کند که آیا دوباره رودرروی هم قرار خواهیم گرفت. اما باید بگویم شکست مادرید همه را خوشحال کرد.” /آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا