مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد:

خیران مدرسه‌ساز یکی از عوامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند/ با احداث هر کلاس آموزشی، هزاران آسیب اجتماعی کاهش پیدا می‌کند

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در ششمین آیین نکوداشت خیران مدرسه‌ساز فریدونکنار، اظهار کرد: ملت ایران دارای شایستگی و توانایی برای الگوبودن تمامی ملت‌ها در برپایی یک زندگی سعادتمند است.

وی تصریح کرد: برای اینکه ملتی الگو در دنیا باشیم نیازمند فرهنگ،انسان های  فرهنگی،متعالی و عالم هستیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار اذعان کرد: تا امروز هیچ چیز نتوانسته جای تعلیم و تربیتی که در مدارس ارائه می‌شود را بگیرد.

اسماعیل‌زاده،کمال و تربیت متعالی را موجب افتخار، عزت، بزرگی و لذت انسان‌ها دانسته و اظهار کرد: این افتخار با توسعه دانش دست یافتنی است و خیران، فراهم‌کننده زمینه رشد و توسعه کشور و فضاهای آموزشی برای سرمایه‌های انسانی هستند.

وی گفت: بدون تردید سهم خیران در توسعه کشور بسیار چشم‌گیر است چرا که دارایی خود را صرف خدمت به فرهنگ و مدرسه‌سازی می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: خیران مدرسه‌ساز، مهم‌ترین رکن توسعه زیرساخت‌های علمی کشور هستند.

وی با اشاره به کمبود منابع دولتی، استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز را تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی دانست و بیان داشت: خیران مدرسه‌ساز یکی از عوامل مهم در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه نهضت مدرسه‌سازی نباید متوقف شود، خاطرنشان کرد: چون در ساخت مدارس جدید تمامی نیازمندی‌های روز مدارس از نظر علمی و با در نظر گرفتن فضاهای ورزشی، آزمایشگاهی و نرم‌افزاری مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: اکثر موفقیت‌های علمی کسب شده در کشورمان را مدیون عملکرد خوب خیران مدرسه ساز هستیم و اگر دانش‌آموزان ما در استان، کشور و جهان می‌درخشند به دلیل خدمات شایسته این افراد است.

وی با تاکید بر اینکه باید به یاد داشته بایشم که با احداث هر کلاس آموزشی، هزاران آسیب اجتماعی کاهش پیدا می‌کند، اظهار کرد: به دنبال ایجاد پیوند عمیق بین خیران، آموزش و پرورش و تمامی مسئولان برای رفع مشکلات و کمبود‌ها و گسترش این عمل نیک هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا