همخواني در یك كنسرت به ياد پاشايي

بصير،کنسرت علي لهراسبي خواننده پاپ كشورمان شب گذشته ۲۷ ارديبهشت برگزار شد و لهراسبي در ميان هنرنمایی گروه شعبده باز به یکباره وارد صحنه شد و حاضران در سالن را غافلگیر کرد.

این خواننده کار خود را با خواندن قطعه «شرشر بارون» شروع کرد که فضای بسیار جذاب و دلنشینی در سالن حاکم شد، نکته جالب اجرای این قطعه اجرای نمایش گروهی بود که با در دست گرفتن چتر در دستان خود بر روی صحنه حاضر شدند و تنوع خوبي را برای شروع اجرا ايجاد كردند.

وی بعد از اجرای این آهنگ به مخاطبان خود گفت: سلام با عشق به تک تک دوستان و اینکه آرزو می‌کنم شب خاطره انگیزی را کنار هم سپری کنیم. قطعه دوم خود را با آهنگ «بیراهه» اونی که مدعی بود عاشقته با ریمیکس زیبا تقدیم هواداران خود کرد.

قطعه سومی که با شروع آهنگ شور و هیجان خاصی در سالن ایجاد کرد، آهنگ دلهره بود که با زمزمه حاضران در سالن مواجه شد. همچنين لهراسبي قطعه تیتراژ سریال «شیدایی» و در ادامه آهنگ تیتراژ سریال «دلنوازان» را خواند که با همنوایی هواداران فضای بسیار خوبی در سالن ایجاد کرده بود.

لهراسبي در ادامه گفت: به علت زیادی موزیک‌های آماده شده برای امشب از حرف زدن خود کم می‌کنم و به خواندن بیشتر قطعات می‌پردازم. پس از اجرای قطعه‌ا‌ی شاد باز هم هیجان دوباره‌اي بین جمعیت برپا شد و با خواندن قطعه بعدی که تیتراژ سریال «رهایی» بود و برنامه با حضور يك گروه نمایشی كه همراه با خواندن این آهنگ نمایشي را روی صحنه برای حاضران در سالن اجرا كردند ادامه پيدا كرد .

در ادامه قطعه‌هاي «دوستم نداری»، «حواسم بهت هست» ‌، آهنگ تیتراژ سریال «همه چیز آنجاست»‌، «من به تو حق میدم» اجرا شد و لهراسبی بعد از استراحت کوتاهی دوباره به روی صحنه آمد و با نشستن بر روی صندلی‌، قطعات ملایمی چون «چشمامو بستم»‌، تیتراژ برنامه «عبور شیشه‌ای» و آهنگ عاشقانه «کوه» را اجرا كرد.

این خواننده در ادامه قطعه «بنویس» را اجرا کرد که باز هم به حضور گروه نمایش بر روی صحنه بود که مخاطبان استقبال کردند. قطعات دیگری که در این کنسرت خوانده شد عبارت بودند از : «راه شمالی» و «حس غریب» و وی در دقایق پایانی يادي از مرتضی پاشایی كرد و با حضور مصطفی پاشایی برادر اين خواننده پاپ به ذكر خاطره اي از او پرداخت و قطعه «هرشب» را به ياد پاشايي اجرا كرد .

این کنسرت با حضور جمعی از هنرمندان و خوانندگان‌ از جمله شهرام شکوهی، میثم ابراهیمی، شاهین آرین‌،‌ نریمان‌، گروه «پازل»‌، کیانوش گرامی، احمد ایراندوست، پویا امینی برگزار شد و لهراسبي از حضور آنها تشکر کرد. در پایان آهنگ « نگران منی» مرحوم مرتضی پاشایی به صورت کلیپ و با همخوانی جمعیت حاضر در سالن که به احترام این هنرمند فقید ایستاده بودند پخش شد‌.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا