کیه‌لینی: از سوارز کینه به دل ندارم

بصیر،دیدار تیم‌های بارسلونا و یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اورپا، لوئیز سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسا و جورجو کیه‌لینی مدافع ایتالیایی یووه را روبه‌روی هم قرار می‌دهد، دو بازیکنی که ماجرای درگیری‌شان در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ سر و صدای زیادی به راه انداخت.

در آن ماجرا سوارز در محوطه جریمه تیم ملی ایتالیا کتف کیه‌لینی را گاز گرفت و بابت آن تاوان سنگینی از جمله چهار محرومیت از انجام بازی‌های رسمی برای بارسلونا و محرومیت از حضور در ۹ بازی رسمی تیم ملی اروگوئه داد که جریمه دوم او هنوز به پایان نرسیده است.

سوارز و مدافع میانی یوونتوس ۱۶ خرداد دوباره با هم روبه‌رو می‌شوند و خیلی‌ها از این بازی به عنوان فرصتی برای انتقام‌گیری کیه‌لینی از سوارز یاد می‌کنند اما بازیکن ایتالیایی بانوی‌پیر گفت هیچ کینه‌ای از سوارز به دل ندارد. کیه‌لینی اظهار داشت: قدرت ما در این است که برای هر بازی در همان موقع برنامه‌ریزی و تمرکز می‌کنیم. ما الان به چیزی فراتر از بازی برابر لاتزیو در فینال جام حذفی فکر نمی‌کنیم و روی فینال لیگ قهرمانان تمرکز نداریم. می‌خواهیم لاتزیو را شکست دهیم و بعد ببینیم چه می‌شود. هنوز راه زیادی تا زمانی که بتوانیم راجع به سه‌گانه قهرمانی حرف بزنیم، باقی مانده است.

وی در ادامه راجع به مثلث هجومی بارسلونا ‌به‌خصوص سوارز گفت: انتخاب یک نفر از بین سه مهاجم بارسلونا کار سختی است. همانطور که هفته پیش گفتم هیچ مشکلی با سوارز ندارم. با او همانطور روبه‌رو می‌شوم که با کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و گرث بیل روبه‌رو شدم و قرار است با مسی و نیمار روبه‌رو خواهم شد.

مدافع یوونتوس درباره بازی امشب تیمش برابر لاتزیو در فینال کوپا‌ ایتالیا تأکید کرد: این فینال خاص است، چون ۲۰ سال است که قهرمان جام حذفی نشده‌ایم. از زمانی که من به یوونتوس آمده‌ام، ما فقط به فینال راه پیدا کرده‌ایم اما هرگز آن را نبرده‌ایم. این بار می‌خواهیم این کار را انجام دهیم.

تیم‌های یوونتوس و لاتزیو از ساعت ۲۳:۱۵ امشب به وقت تهران در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم می‌روند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا