امروز : چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۴
تاریخ : ۱۳۹۴/۰۲/۳۰ - ۸:۵۱ ذخیره فایل ارسال به دوستان

روابط عمومی، پيشانی هر سازمان به شمار می‌آيد

بصیر، به نقل از مشهدسر؛ فخرالدین اصغری در دیدار با مسئولان و كاركنان روابط عمومی دانشكده‌ها و رابطان خبری معاونت‌های دانشگاه مازندران که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی، پيشانی هر سازمان به شمار می‌آيد. وی افزود: روابط عمومی‌ها نقش بسيار مهمی در روابط میان دولت و مردم […]

بصیر،

به نقل از مشهدسر؛ فخرالدین اصغری در دیدار با مسئولان و كاركنان روابط عمومی دانشكده‌ها و رابطان خبری معاونت‌های دانشگاه مازندران که به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی، پيشانی هر سازمان به شمار می‌آيد.

وی افزود: روابط عمومی‌ها نقش بسيار مهمی در روابط میان دولت و مردم در سطح سازمانی دارند.

رئیس دانشگاه مازندران، عملکرد روابط عمومی این دانشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: کارکرد این نهاد در یک سال اخیر چشمگیر بوده است.

اصغری با انتقاد از مدیران سابق روابط عمومی دانشگاه مازندران، تصریح کرد: در گذشته، گاهی اوقات تا ۲۰ روز هيچ خبری از این دانشگاه در رسانه‌ها منعكس نمی‌شد.

وی اضافه کرد: پیش از مدیریت جدید روابط عمومی دانشگاه مازندران، اخبار این دانشگاه هیچ جایگاهی در سایت وزارت علوم نداشته است.

رئیس دانشگاه مازندران، دریافت بازخورد اخبار این دانشگاه از سوی مخاطبان را امری مهم عنوان و خاطرنشان کرد: انعكاس بازخورد مخاطبان به رئیس دانشگاه از اهميت بالايی برخوردار است.

اصغری در پایان از طرح روابط عمومی این دانشگاه مبنی بر تاسيس موزه‌ دانشگاه مازندران استقبال کرد و افزود: اين طرح در هيات رييسه دانشگاه بررسی خواهد شد./ع

بلاغ

ارسال دیدگاه

photo_2016-05-31_13-37-56

photo_2016-06-02_15-16-08

photo_2016-06-02_15-16-04

1

gorban-1

news