علوی: بدنبال تحقق همدلی برای خدمتیم

بصير،به گزارش ایسنا حجت الاسلام و المسلمین محمود علوی در برنامه سفر هیئت دولت به آذربایجان شرقی در منطقه آزاد ارس در جمع مردم شهرستان جلفا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری «جذب حداکثری و دفع حداقلی»؛ هدف دولت تدبیر و امید را نهادینه‌سازی وحدت ملی عنوان کرد و گفت: اگر فرمایش رهبری برعکس عمل شود، عامل آن بر انقلابی بودن و ایرانی بودن خود شک کند. وی شرایط اقتصادی کشور را نیازمند همدلی و همزبانی بیش از پیش مسئولین و مردم دانست و اظهار کرد: وابستگی اقتصاد ملی به نفت و کاهش قیمت آن و اعمال تحریم‌های اقتصادی چندین ساله در اراده ملت شهیدپرور ایران برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تاثیری نداشته و همچنان استوار می‌باشد.

وی جوانان آذربایجان را یکی از عوامل مهم در جامعه علمی توصیف کرد و افزود: علامه امینی، علامه جعفری، شهید مدنی، شهریار، باقرخان، ستارخان و سایر شخصیت های برجسته این خطه و همچنین علمای برجسته دینی از دیار گرگر در شهرستان جلفا، بیانگر نقش موثر آذربایجان در کشور می‌باشد. وزیر اطلاعات با اشاره به شهدای آذربایجان و شهدای گمنام مدفون در حیاط مسجد امام زمان(عج) جلفا، گفت: رشادت‌های جوانان آذربایجانی در دفاع مقدس بر همگان مشهود بود و حتی فاصله صدهاهزار متری این استان با مناطق جنگی نیز مانع از پاسداری و جانسپاری در جبهه حق علیه باطل نشد و امروز شاهد یکی از امن ترین مناطق مرزی کشور در این خطه هستیم.

وی گفت: امیدوارم با توجه به پیشرفت‌های بوجود آمده و ظرفیت‌های موجود در کشور و این منطقه، روز به روز شاهد توسعه اقتصادی آذربایجان و شهرستان جلفا باشیم. وی کنترل تورم و رشد گرانی را یکی از عملکردهای ویژه دولت تدبیر و امید عنوان کرد و افزود: هدف دولت کاهش تورم، رشد اقتصادی و امید به تولید ملی است و در این میان نقش اقشار مختلف جامعه بی‌بدیل می‌باشد.

علوی تامین امنیت پایدار برای کشور را یکی از مهمترین امور دولت تدبیر امید بیان و اظهار کرد: رفع مشکلات اقتصادی کشور با دوری از حرکت شعاری، جلب رضایت مردم و برنامه‌ریزی برای تحقق اقتصاد مقاومتی از مهمترین رویکردهای دولت می‌باشد. وی هم‌چنین رشد فرهنگی جامعه را یکی از مهمترین عوامل توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: به دنبال تحکیم وحدت، امنیت پایدار و تحقق رونق اقتصادی، رشد فرهنگی جامعه که یکی از الزامات پیشرفت و توسعه هر کشور می‌باشد محقق خواهد شد. وی هدف دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی را تامین امنیت و آسایش و وحدت ملت ایران عنوان کرد و گفت: به لطف خداوند و با تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) دشمنان نتوانسته‌اند کوچکترین سوءقصدی به کشور داشته باشند.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا