نشست توجیهی رئیس اداره تبلیغات با هیئت محوری فریدونکنار برگزار شد؛

ابراهیم نژاد: هیئت محوری باید الگوی عملی برای دیگر هیئت‌های مذهبی باشند/ پیوسته: حضور مسئولان در مراسم، کم‌ترین انتظار هیئت‌ها است

بصیر، در این نشست حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار، گفت: هیئت محوری باید الگوی عملی برای دیگر هیئت‌های مذهبی باشند.

وی تصریح کرد: میزان همکاری هیئت محوری نیز باید به مراتب از دیگر هیئت‌ها بیشتر باشد و زمانی که مجموعه‌ای تعهدی را پذیرفت باید در آن راستا در کنار وظایف ذاتی خود در انجام امور اداری نیز به دور از مشکلات حرکت کند و انتظارات بر اساس قبول تعهدات در این میان افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار خاطرنشان کرد: امیدواریم با تمدید دوره همکاری با این هیئت شاهد روند بهتری از همکاری‌ها و تعاملات سازنده باشیم.

در ادامه این نشست سیداحمد میررمضانی مسئول فرهنگی این اداره نیز ضمن بیان تذکرات اداری و توقعات سازمانی از هیئت مذهبی محوری و دیگر مجموعه‌های محوری زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: ممکن است مجموعه‌های قوی و توانمندی در سطح شهرستان داشته باشیم اما زمانی این مجموعه‌ها در بحث اداری همکاری شایسته‌ای نداشته باشند دست به تغییرات و جابجایی‌ها می‌زنیم.

وی افزود: در این صورت می‌توانیم این مسئولیت‌ها را به دیگر مجموعه‌هایی که همکاری خوبی با سازمان در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دارند بسپاریم.

ابراهیم رحمانی مسئول تشکل‌های دینی این اداره نیز از افزایش سهمیه هیئت‌محوری خواهران و برادران در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: مشکلات فراوانی که هیئت‌های مذهبی با آن مواجه هستند را می‌دانیم اما نبود اعتبارات و عدم حمایت‌های مالی،  بی‌توجهی و عمل نکردن به وظایف اداری را توجیه نمی‌کند.

حجت‌الاسلام حسین جانعلی‌پور رئیس شورای هیئات مذهبی این شهرستان نیز ضمن تشکر از زحمات هیئت مذهبی‌محوری اذعان کرد: امیدواریم همانگونه که در اجرای برنامه‌های خوب شهرستانی فعالیت‌های شایسته‌ای را از این مجموعه شاهدیم در راستای همکاری‌های بین هیئت و شورای هیئات مذهبی نیز همکاری خوبی را بهتر از گذشته ببینیم.

روح الله پیوسته مسئول هیئت محوری این شهرستان نیز در پایان این نشست با بیان دغدغه‌های موجود در هیئت و مشکلات پیش رو، گفت: در این که مشکلات نبود اعتبارات مالی در مجموعه سازمان و شورا وجود دارد قابل پذیرش است اما این کم‌ترین توقع هیئت‌های مذهبی از مسئولان اداره تبلیغات است که در مجالس و برنامه‌های هیئت‌ها حضور پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا