کدام آلبوم‌ها در این هفته بیشتر فروختند؟

بصير،

پرفروش‌ترین آلبوم‌های یک هفته گذشته، در شهر کتاب تیراژه به شرح زیر است:
۱- آلبوم شهر من بخند اثر گروه پالت
۲- آلبوم کماکان به خوانندگی مهدی ساکی
۳- آلبوم مستور و مست به خوانندگی همایون شجریان
۴- آلبوم دشت جنون به خوانندگی علی زند وکیلی
۵-آلبوم روزن رفته اثر ناصر منتظری

شهر من بخند
این اثر، دومین آلبوم گروه “پالت” است و اعضای آن معتقدند که حاصل تجربیات تازه این گروه از آلبوم آقای بنفش تا کنون، منجر به ساخت این آلبوم شده است. این آلبوم ۵۷ دقیقه‌ای، فضاهای تازه‌ای را در سبک پاپ, راک و جَز تجربه می‌کند. “شهر من بخند” از اشعار امید نعمتی، تورج نگهبان، سیاوش کسرایی، نیما یوشیج، حسام الدین محمدیان پور و گیزبرت زوکنیپهاوزن استفاده کرده است.

کماکان
این آلبوم رویارویی چند نوازنده جنوب کشور با چند نوازنده تهرانی است که روی ترانه‌های محلی جنوب غرب کشورمان به خوانندگی مهدی ساکی با استفاده از اشعار بزرگان ادبیات پارسی همچون مولانا و دیگر شاعران کار کرده‌اند. آلبوم کماکان یکم اردیبهشت رونمایی شد و تاکنون شاهد استقبال بی‌نظیر مخاطبان در فروش آلبوم بوده است.

گروه «کماکان» ۱۲ تا ۱۴ تیر ماه سال ۹۲ در مجموعه برج آزادی؛ کنسرتی به همین نام برگزار کرد. در این کنسرت که با استقبال عجیب و بی‌نظیر مخاطبان روبه‌رو شد؛ مهدی ساکی(خواننده) و حمزه مقدم، ناهید مقدم، حسین مقدم، توفیق مقدم، روزبه اسفندارمز، کاوه صالحی، مهیار طهماسبی، ابراهیم علوی، مرجان بنی سعید و ماکان اشگواری به‌عنوان نوازنده حضور داشتند.

آلبوم روزن رفته
این آلبوم که از سوی نشر نغمه حصار؛ اسفند سال گذشته منتشر شد؛ برداشت شخصی ناصر منتظری از ترانه‌های ابراهیم منصفی(ترانه‌سرا و خنیاگر بزرگ جنوب کشور) است. قطعاتی که در این آلبوم وجود دارد؛ از قطعاتی‌ست که رامی به آن نپرداخته و به نوعی قطعات مهجور مانده‌ی ابراهیم منصفی است. اولین قطعه‌ی آلبوم روزن رفته به سهیل نفیسی تقدیم شده است.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا