خیانت مسئولان دانشگاه مازندران در حق فرهنگ و انقلاب اسلامی؛

رقاصه‌هایی که در محضر استاد درس پس می‌دهند/ آقای رئیس جمهور، دانشگاه آزادی که می‌خواستید محقق شد!!! /فیلم

بصیر، جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه مازندران، روز گذشته درحالی به صورت مختلط برگزار شد، که گویی همه دانشجویان در کلاس های رقص فارغ التحصیل شده بودند و در محضر استادشان، دکتر حجت الاسلام اصغری آقمشهدی سرپرست دانشگاه و دکتر حجت الاسلام دیانی معاون فرهنگی دانشگاه درس پس می دادند.

این اقدامات ضد فرهنگی در حالی صورت می گیرد که طی روزهای اخیر، دانشگاه مازندران که روزی به عنوان یکی از مراکز معتبر علمی به شمار می رفت، در حال تبدیل شدن به یک محیط ضدارزشی و ضدعلمی است و این روزها تنها چیزی که اثری از آن وجود ندارد فعالیت های علمی و پژوهشی است.

از برگزاری جشن خوابگاه های دختران و پسران که همراه با رقص بود تا برگزاری انتخابات انجمن ایران اسلامی که همراه با نمایش تصویر یکی از سران فتنه بود، نشان از آینده ای تاریک برای دانشگاه مازندران دارد.

البته همه این اقدامات ضد فرهنگی و ضد ارزشی در سایه سرپرستی دکتر حجت الاسلام اصغری آقمشهدی در حال رخ دادن است و هیچ واکنشی نیز از سوی وی صورت نمی گیرد.

اما، همانطور که در گزارشات قبلی اشاره کردیم، هدف این اقدامات هنجارشکنانه و ضدفرهنگی، دور کردن فضای دانشگاه و دانشجویان از مطالبه گری در موضوعات مختلف، خصوصا مسائل هسته ای است که دولت در آن با شکست مواجه شده است و این اقدامات نیز برای دور کردن توجهات در این زمینه است.

در فیلم زیر گوشه ای از این اقدامات ساختارشکنانه و ضدفرهنگی را مشاهده می کنید، که ما قبلا از همه خصوصا شهدای گرانقدر انقلاب برای نمایش این صحنه ها پوزش می طلبیم.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید

ما صدماتی که در طول این مدت خوردیم، از دانشگاه خوردیم؛ از اینکه دانشگاه، یک دانشگاه متعهد نبوده است؛ حالا قطع نظر از این که دانشگاه، یک تفکر اسلامی در آن حکمفرما نبوده است؛ یک تفکر ملی هم در آن نبوده است. اصلش منحرف می‌خواستند بکنند؛ آنهایی که می‌خواهند این کشورهای امثال کشور ما را همه چیزش را ازبین ببرند. آنها در همه جا فعالیت می‌کنند؛ خصوصا در دانشگاه؛ برای این که می دانند که اگر دانشگاه در خدمت غرب واقع بشود، کشور در خدمت غرب است. از این جهت، آن که از همه امور لازم تر است، این است که دانشگاه نظر کند اساتید را، معلمان را، دانش آموزان را، اینها را نظر کند ببیند که اینها وضعشان چه بوده است؛ در سابق چه بوده است، بعد از انقلاب چه بوده است، حالا چه جور وضعی دارند و دانشگاه را با افراد متعهد به راه بیندازند. و البته دانشگاه باید باز بشود؛ اما باید این روّیه در کار باشد و خیال نکنند که فقط باز شدن دانشگاه همه عقده‌ها را باز می‌کند. دانشگاه خوب، عقده بازکن است. دانشگاه بد، نبودش بهتر از بودنش است؛ برای اینکه با نبودش، قاعدتاً این است که مردم جاهلند؛ اما با بودن یک دانشگاه فاسد، افراد معاند و مخالف با ملت با اسلام، درست می‌شود. امام خمینی (ره).

نگاه آزاد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا