رییس کانون بازنشستگان فرهنگی فریدونکنار مطرح کرد:

نبود «خانه مهر» بزرگترین مشکل فرهنگیان بازنشسته فریدونکناری

بصیر، قاسم جعفرزاده از زیرپوشش قرار دادن تمامی فرهنگیان بازنشسته فریدونکناری در طرح بیمه طلایی و تکمیلی خبر داد و اظهار کرد: تمامی امور دفتری و اداری بیمه تکمیلی و طلایی همکاران شاغل و بازنشسته را بدون هزینه انجام می‌دهیم .

وی تصریح کرد: تأسیس صندوق تعاونی به همت همکاران بازنشسته فرهنگی همزمان با تأسیس کانون بازنشستگان در سال ۱۳۷۹ از جمله اقدامات مثبت کانون است.

جعفرزاده ادامه داد: دستور کار اصلی این صندوق، اعطای تسهیلات به صورت وام‌های بدون کارمزد تا سقف ۳۰ میلیون ریال به همکاران بازنشسته است.

رییس کانون بازنشستگان فرهنگی فریدونکنار، برگزاری تورهای ایرانگردی همراه با تقبل هزینه‌های اسکان و غذا و تنها با دریافت هزینه ایاب و ذهاب را از دیگر برنامه‌های رفاهی این کانون برشمرد.

جعفرزاده عیادت از همکاران بازنشسته‌ای که در بستر بیماری هستند را از اولویت‌های کاری کانون دانست و گفت: از هفته معلم امسال عیادت از همکاران بیمار را با هدف تجدید روحیه آنها آغاز کردیم که این برنامه در طول سال ادامه دارد.

وی با اشاره به جمعیت ۳۸۰ نفری بازنشستگان فرهنگی، عمده‌ترین مشکل آنان را عدم وجود «خانه مهر» در فریدونکنار دانست و تصریح کرد: در حالی که بسیاری از شهرستان‌های استان دارای خانه مهر و یا در حال احداث چنین مکانی هستند، متأسفانه در فریدونکنار هنوز اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است.

 رییس کانون بازنشستگان فرهنگی فریدونکنار خاطرنشان کرد:خانه‌های مهر محیطی برای تمامی بازنشتگان کشوری و لشکری همراه با برنامه‌های جانبی فرهنگی و ورزشی است که برای رفاه حال بازنشستگان و خانواده‌هایشان احداث می‌شود.

جعفرزاده در پایان خواستار همدلی تمامی مسئولان شهرستان برای احداث «خانه مهر» در فریدونکنار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا