فرمانده دفاع مقدس در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

جانبازان و خانواده شهدا باید علمدار تدبیر باشند/ استفاده ابزاری از جانباز برای زمین‌خواری و بی‌عدالتی ممنوع!

بصیر، سردار ولی‌الله نانواکناری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اشاره به اینکه سرلوحه جانبازی، حضرت ابوالفضل است، اظهار کرد: هر قطره خونی که از جانباز بر روی زمین ریخته می‌شد برای جهانیان دارای درس و پیام بوده است.

وی تصریح کرد: جانبازان برای آزادی، استقلال و جوانمردی فداکاری کردند و تمامی افرادی که می‌خواهند انسانیت و آزادی را بیاموزند باید جانبازان را الگوی خود قرار دهند.

فرمانده ۸ سال دفاع مقدس در پاسخ به این سوال که چه چیزی در جامعه امروزی جانبازان را می‌آزارد، گفت: برخی از مردم به جانبازان زخم زبان می‌زنند و آنها را آزرده‌خاطر می‌کند، آنهایی که شعورشان بسیار کم است باید بدانند که این فداکاری‌ها برای جامعه انسانی بود و هیچ‌کس نباید حرفی بزند که جانبازاران را ناراحت کند.

نانواکناری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه تمامی حرکات جانبازان سیاسی است و آنها در راس امور هستند، گفت: سیاستی که در آن تدبیر برای تعالی و بهتربودن سرلوحه است و برخی می‌خواهند از آنها استفاده ابزاری برای رسیدن به مطامع دنیایی خود کنند.

وی افزود: برای رسیدن به مطامع دنیایی خود به اموال مردم تعرض ‌می‌کنند، بی‌عدالتی را ترویج می‌دهند و زمین خواری می‌کنند در حالیکه اینها ممنوع است.

این فرمانده دفاع مقدس با تاکید بر اینکه جانبازان و خانواده شهدا باید علمدار تدبیر باشند، گفت: سیاست‌زدگی در جهت منافع شخصی و یک گروه خاص برای دنیا مذموم است و نباید از جانباز استفاده ابزاری صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا