عکس/ چشم‌اندازهای زیباترین استخرهای دنیا

بصير،کمتر از یک ماه به رسیدن گرمای طاقت فرسای تابستان باقی مانده و مطمئنا هیچ چیز لذت‌بخش‌تر از یک شنای به‌یادماندنی در استخری زیبا نیست. اگر شما به دنبال خوش‌منظره‌ترین استخرهای دنیا هستید، ما گلچینی از بهترین‌ها را برای‌تان آماده کرده‌ایم. از استخرهای نامحدود شیلی گرفته تا استخرهایی در لبه اقیانوس‌ها. با ما همراه باشید:

– استخر هتل Marina Sand  در سنگاپور

وقتی از بیشتر مردم سوال می‌شود هنگام شنا در یک استخر، چه معیارهایی مدنظر دارند، همه آنها طبیعت و محیط اطراف استخر را بیشتر دوست دارند. استخر هتل Marina با عمق ۵۰۰ فوت در سنگاپور، این شرایط را دارد. نه تنها پارکی زیبا در فاصله ۶۷۹ متری آن قرار دارد، بلکه کاملا نامحدود است. سنگاپور یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین کشورهای دنیاست  و با شنا در این استخر، می‌توانید از منظره زیبای طلوع و غروب خورشید  بالای سر خود لذت ببرید.

-استخر Bondi در سیدنی استرالیا

آیا بین شنا کردن در یک استخر آرام و یک استخر نامحدود دراطراف اقیانوس بزرگ تردید دارید؟ در استخر Bondi، تجربه‌ای شگفت انگیز از شنا در محیطی آرام و نامحدود خواهید داشت. امواج اقیانوس، به سوی استخر در حال حرکت هستند. برخلاف سایر استخرها، این استخر به روی عموم باز است.

-استخر باغ های  معلق ubud در اندونزی

ویلای ubud در اندونزی نه تنها دارای یک استخر نامحدود برای شناست بلکه در هر اتاق آن، یک استخر خصوصی برای میهمانان وجود دارد که آب آنها مستقیما به داخل استخر بزرگ نامحدود بیرون می‌ریزد. در هر استخری که شنا کنید، میمون‌ها و پرندگان وحشی اطراف باغ‌ها را خواهید دید.

-استخر Conrad rangli  در مالدیو

چه کسی از شنا کردن در این استخر زیبای جزایر مالدیو لذت نمی‌برد؟ با ایستادن بر روی سکوی بلند آن، می‌توانید آب زلال و شفاف آن را با ابهت تمام مشاهده کنید.

-استخر هتل Ishtar kempinsky در اردن

ارتفاع ۱۳۰۰۰ فوتی از سطح زیر آب دریای مرده (بحر المیت) در اردن، مکانی بسیار تماشایی است. با شنا کردن در استخر kempinesky به این تجربه شگفت‌انگیز دست می‌یابید. در واقع استخر و هتل‌های آرامش‌بخش بسیاری در اردن وجود دارند که همگی روبه دریای بحر المیت هستند.

-استخر هتل Evason در تایلند

حتی تصور شنا کردن در این استخر نامحدود تایلندی که البته فقط مختص بزرگسالان است، بسیار شگفت‌انگیز خواهد بود. این استخر که در فاصله کمی از باغ‌های زیبای ۶۴ هکتاری قرار دارد، نمایی روبه جزایر سرسبز و دوست‌داشتنی دارد.

-استخر ساحلی Hyman Reef در جزایر کوئین استرالیا

این استخر که هفت مرتبه بزرگتر از استخر شنای المپیک سیدنی است، در نوع خود دریایی نسبتا بزرگ است! یعنی اینکه استخری در داخل استخر دیگر قرار گرفته است .استخر مرکزی  سرشار از آب در حال جریان است و استخرهای اطراف آن، همگی آب شور دارند.از ۴ پل یزرگ برای ربط استخرهای بهشتی به هم استفاده شده است./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا