معاون فرهنگی آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

کسب ۲۹ رتبه استانی از سوی دانش‌آموزان فریدونکناری

بصیر، هادی حیدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با اعلام این خبر اظهار کرد: مسابقات فرهنگی و هنری میدانی بزرگ برای بروز استعدادهای مختلف دانش‌آموزان با سلیقه‌های مختلف است.

وی از کسب ۲۹ رتبه استانی توسط دانش‌آموزان فریدونکناری در مسابقات فرهنگی و هنری سال تحصیلی ۹۴-۹۳ خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات در رشته‌های مختاف ورزشی، قرآنی، فرهنگی و هنری برگزار شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار افزود: در سال تحصیلی جاری دانش‌آموزان فریدونکنار موفق به کسب ۱۲ رتبه اول و ۱۷ رتبه دوم و سوم در مرحله استانی مسابقات فرهنگی، هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری شدند.

حیدری گفت: کسب دو رتبه استانی در مسابقات گروهی تئاتر و سرود و تنوع رتبه‌های کسب شده، نویدبخش آغاز یک حرکت جدید فرهنگی و هنری در مدارس فریدونکنار است.

وی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تا در آینده حضور کیفی‌تری در این مسابقات داشته ونمایندگانی از میان دانش‌آموزان فریدونکناری در مرحله کشوری نیز داشته باشیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار اذعان کرد: برای حضور کمی و کیفی‌تر در این مسابقات باید به آموزش مربیان پرورشی توجه بیشتری داشته باشیم.

 این مسئول با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های خوبی در این زمینه بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی وجود دارد، گفت: دبیران پرورشی مدارس باید به تجهیزات روز مجهز شده و از فضای مجازی نیز به‌نحوی شایسته برای راهنمایی دانش‌آموزان خود بهره ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا