کاسیاس: نگفته‌ام که خداحافظی می‌کنم

بصير، ایکر کاسیاس دروازه‌بان تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا در آخرین هفته از لالیگا به صورت شفاف از ترک رئال مادرید سخن گفت و با چشمانی اشکبار مقابل هوداران رئال مادرید دست خداحافظی تکان داد. این ستاره دوست داشتنی در مادرید اکنون سخن تازه‌ای دارد و ادعا می‌کند که فصل آینده را نیز با پیراهن رئال مادرید تجربه خواهد کرد.

شایعه تماس تلفنی رافائل بنیتس با ایکر کاسیاس از شب گذشته بر سر زبان‌ها افتاده و بسیاری از هواداران رئال مادرید معتقدند که کلکسیون اشتباهاتی نظیر اخراج آنچلوتی و استخدام بنیتس با بازگشت کاسیاس به ترکیب اصلی تکمیل خواهد شد.

کاسیاس نزد هواداران رئال مادرید محبوب و دوست داشتنی است اما حضوری دیگربار در ترکیب رئال مادرید و نمایشی ضعیف در فصل آینده می‌تواند برای نابودی شخصیت مثبت او در پایتخت اسپانیا کافی باشد.

ایکر کاسیاس در برنامه تلویزیونی شب گذشته به مدیریت شبکه ملی اسپانیا TVe تصریح کرد: اطمینان دارم که می‌خواهم باز هم بازی کنم، فصل آینده، فصل من و رئال مادرید است، هرگز نگفته‌ام که می‌خواهم خداحافظی کنم، مشکلی برای ادامه کار ندارم و اگر قرار باشد به کار خود در فوتبال ادامه دهم چرا در مادرید نباشم؟/آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا