مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

برخورد قانونی با متخلفان دریافت‌کننده تسهیلات

بصیر، حسن رزاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: جلسه هماهنگی مکانیزاسیون در زمینه خط اعتباری فاز ۳ سال ۹۴ در مدیریت جهاد کشاورزی فریدونکنار برگزار شد.

وی تصریح کرد: این جلسه به منظور دستیابی به اتحاد در زمینه معرفی افراد واجد شرایط و ماشین‌آلات اولویت‌دار توسعه‌ای تشکیل شد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار اذعان کرد: در این جلسه مقرر شد تا هماهنگی لازم با شوراها و دهیاران قبل از هرگونه اقدامی برای معرفی افراد صورت گیرد تا افراد معرفی شده از سوی آنها اهلیت لازم را داشته باشند.

رزاقی خاطرنشان کرد: لیست متقاضیان موجود در مراکز به ترتیب تاریخ درخواست، ثبت و کسانی که در سال‌های گذشته تسهیلات دریافت کردند از لیست حذف شد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار افزود: امسال اولویت پرداخت تسهیلات به دستگاه‌های اولویت‌دار توسعه‌ای مانند نشاکار، وجین‌کن برنج، تراکتور شالیزار به همراه ادوات، پادلر و سم‌پاش های بوم‌دار است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: افرادی که در سنوات گذشته تسهیلات دریافت کرده و ماشین خریداری شده را در حال حاضر ندارند، به مدت یک هفته نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام کنند، در غیر این صورت به بانک کشاورزی معرفی تا اقدامات قانونی لازم صورت گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا