امام جمعه فریدونکنار:

آل‌سعود از حرکت بسیجی شیعی در عربستان به لرزه افتاده است/ ائتلاف ضدتروریست غرب دروغی بیش نیست

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز سیاسی عبادی جمعه در مصلی قدس فریدونکنار با اشاره به سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع)، اظهار کرد:حضرت علی‌اکبر(ع) نماد ولایت‌مداری بوده‌ است.

وی با بیان اینکه جوانان باید سه خصلت تهذیب، تحصیل و ورزش را در خود تقویت کنند، اذعان کرد: اگر هرچه جوانان این کشور در تحقق این سه موضوع تلاش کنند موجب تقویت نظام و تبلیغ دین می‌شوند.

خطیب‌جمعه فریدونکنار همچنین با اشاره به فرارسیدن ۱۵ شعبان سالروز ولادت حضرت ولیعصر‌(عج)، خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام از جنایت زیاده‌خواهان در تمام دنیا خسته شده‌اند و خواستار ظهور منجی عدالت‌محور هستند.

جلالی در ادامه سخنان خود به نقش مهم سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور تاکید و اظهار کرد: امروز دستگاه اطلاعات در تحکیم بنیادهای امنیتی و حفظ ثبات و آرامش نقش اساسی دارد و اهمیت این دستگاه در تامین آرامش و دفع توطئه‌ها بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: امنیت مسئله مهم جهانی است و بسیاری از دشمنان ما امروز هدف‌های خود را در قالب جریان‌هایی که به ظاهر مشروعیت دارد دنبال می‌کنند تا ما از انقلاب جدا شویم و البته باید هوشیار باشیم.

خطیب‌جمعه فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، با محکوم کردن اقدام داعش در مسجد شیعیان عربستان، گفت: آل‌سعود از حرکت بسیجی شیعی در عربستان به لرزه افتاده است و روز به روز در حال افول و نابودی همیشگی هستند.

جلالی اذعان داشت: آل‌سعود آلت دست آمریکا است و ائتلاف ضد تروریست از سوی غرب دروغی بیش نیست، اگر به دنبال نابودی تروریست هستند چرا نمی‌گذارند بسیجیان عراقی با داعش وارد جنگ شوند.

وی با ابراز تاسف از سکوت مرگ‌بار مدعیان حقوق‌بشر در مجامع بین‌المللی، خاطرنشان کرد: در فیفا ۱۱ نفر رشوه می‌خورند و آنها را از آن تشکیلات محروم می‌کنند اما زمانیکه به جان مردم تجاوز می‌شود، سکوت کرده‌اند.

امام‌جمعه فریدونکنار در پایان تصریح کرد: به برکت انقلاب جمهوری اسلامی ایران، خواسته امام که همان صدور انقلاب و بیداری اسلامی بوده است ایجاد شده و با توپ و تانک نمی‌توانند جلوی این هوشیاری را بگیرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا