امروز : جمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴
تاریخ : ۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۹:۵۶ ذخیره فایل ارسال به دوستان

عکس/ مستقیم روی فیس بوک خبر بگذارید

بصير،سال‌ها است که وب‌سایت‌های خبری از فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار خود استفاده می‌کنند تا آن‌ها را مقابل دید علاقه‌مندان بیاورند.   کاربران بخشی از متن و تصویر خبر را می‌بینند و بر روی لینکی کلیک می‌کنند که آن وب‌سایت را در مرورگر باز می‌کند.این پلتفرم در ابتدا برای آیفون عرضه می‌شود. […]

بصير،سال‌ها است که وب‌سایت‌های خبری از فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی برای انتشار اخبار خود استفاده می‌کنند تا آن‌ها را مقابل دید علاقه‌مندان بیاورند.

 

کاربران بخشی از متن و تصویر خبر را می‌بینند و بر روی لینکی کلیک می‌کنند که آن وب‌سایت را در مرورگر باز می‌کند.این پلتفرم در ابتدا برای آیفون عرضه می‌شود.

 


با استفاده از این پلتفرم می توانید خبرها و مقالات را  سریع تر نمایش دهید. وقتی خبری را بر روی سایت باز می‌کنید، آگهی‌ها و دیگر بخش‌های سایت نیز یک‌دفعه باز می‌شوند و سرعت را پایین می‌آورند،ولی این بخش‌های اضافه در پلتفرم خبری فیس‌بوک وجود ندارد.

علاوه بر این، فیس‌بوک روشی دارد تا عکس‌ها و ویدئوها را سریع نشان دهد و این روش را برای اخبار نیز بکار گرفته است.به این صورت که وقتی به خبر موردنظر می‌رسید، محتویات آن شروع به بارگذاری می‌ شود و به‌محض باز کردن آن، قسمت ابتدایی خبر که دریافت شده، نمایش داده می‌شود.

فیس‌بوک می‌گوید باز کردن لینک یک خبر در مرورگر می‌تواند هشت ثانیه طول بکشد ولی در پلتفرم جدید فیس‌بوک بلافاصله نمایش داده می‌شود.

 

 

فیس‌بوک قابلیت‌های دیگری نیز در ابزار خبررسانی‌اش گنجانده تا خواندن اخبار در این ابزار،جذاب‌تر از وب‌سایت باشد.برای مثال ناشر می‌تواند در ذیل تصاویر، توضیحات صوتی بگذارد. به این صورت که اگر شخص حوصلهٔ خواندن خبر را نداشت، می‌تواند به آن گوش بدهد و تصاویرش را نگاه کند.

 

تصاویر می‌توانند دارای اطلاعات مکانی باشند تا کاربر بتواند مکان عکس را بر روی نقشه ببیند کاربران می‌توانند هرکدام از تصاویر درون یک خبر را لایک کنند یا برای آن کامنت بگذارند.

هرکسی که لایک کند،ممکن است دوستانش نیز آن خبر را ببینند،لذا اخبار و مقالات بیشتر میان کاربران گسترش می‌یابند.اگر در خبر ویدئو وجود داشته باشد، به‌محض اینکه صفحه را اسکرول کنید و به آن برسید،‌ویدئو شروع به پخش می‌کند.
 

 

گفتنی است؛هر خبر می‌تواند یک تبلیغ ۳۰۰ در ۲۵۰ داشته باشد و صد درصد درآمد حاصل از آن تبلیغ به خبرگزاری تعلق می‌گیرد.

 

گذاشتن اخبار در فیس‌بوک باعث می‌شود بازدید سایت‌ها کم شده و رتبهٔ آن‌ها در سرویس‌های رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها کاهش یابد،لذا فیس‌بوک آمار بازدید اخبار را اندازه‌گیری می‌کند و می‌توان آن آمار را به سرویس‌های Google Analytics یا Adobe Omniture ارائه داد./آ

بلاغ

ارسال دیدگاه

photo_2016-05-31_13-37-56

photo_2016-06-02_15-16-08

photo_2016-06-02_15-16-04

1

gorban-1

news