آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا

بصير،با توجه به فرا رسیدن نقل و انتقال در فوتبال اروپا بازار شایعات داغ شده و خبر هایی از جدای و پیویستن بازیکنان به تیم های مطرح اروپایی به گوش می رسد.

آخرین شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا به شرح زیر است:

۱) به گزارش  Gianluca di Marzio تیم چلسی با نمایندگان رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی موناکو مذاکره برای جذب این بازیکن را آغاز کرده اند.

۲) به گزارش  L’Equipe، تیم ساوتهمپتون به دنبال به خدمت گرفتن ایدریسا گوئه یه، هافبک دفاعی سنگالی لیل فرانسه است. این بازیکن با مبلغ ۱۰ میلیون یورو به قدیس ها می پیوندد و شرایط جداسازی مورگان اشنیدرلین که مشتری زیادی در لیگ برتر انگلستان از جمله منچستر یونایتد، آرسنال و لیورپول را دارد مهیا می کند.

۳) به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم بایرن مونیخ برای متئو دارمیان دفاع راست تورینو پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی ارائه داده است.

۴) به گزارش L’Equipe، با وجود علاقه تیم وست هم مارچلو بیلسا سرمربی مارسی قصد دارد در تیم خود باقی بماند.

۵) به گزارش Bild، تیم بایرن مونیخ قصد دارد ایلکای گوندوعان را از بروسیا دورتموند به خدمت بگیرد. این هافبک با دستمزد سالانه ۸ میلیون یورو به مدت ۳ سال می تواند به باوارین ها بپیوندد.

۶) به گزارش Gazzetta dello Sport، تیم لیورپول قصد دارد متئو کواچیچ را از اینتر میلان به خدمت بگیرد. قرمزها ۱۲٫۹ میلیون پوند برای این بازیکن پیشنهاد داده در حالی که نرآتزوری درخواست مبلغ ۱۷٫۹ میلیون پوند کرده.

۷) به گزارش Bild، تیم بایرن مونیخ علاقه مند به خدمت گرفتن آنخل دی ماریا از منچستر یونایتد است. این وینگر آرژانتینی که فصل گذشته از رئال مادرید با ۵۹٫۷ میلیون پوند به اولدترافورد آمده مورد توجه پپ گواردیولا قرار گرفته تا جانشینی برای وینگر های پا به سن گذاشته اش باشد.

۸) به گزارش talkSPORT، مایکا ریچاردز که از منچستر سیتی به صورت قرضی به فیورنتینا رفته بود می گوید شرایطش در این تیم مناسب نیست و قرارداد جدیدی با بنفش ها امضا نخواهد کرد. او می گوید دوست دارد به سیتی بازگردد.

۹) به گزارش Daily Express تیم آرسنال به امضا قرارداد با جکسون مارتینز مهاجم کلمبیایی پورتو بسیار نزدیک است. توپچی ها می خواهند این مهاجم ۲۸ ساله را با ۳۵ میلیون یورو به اشبرتون بیاورند.

۱۰) به گزارش Daily Mirror تیم رم قصد دارد ادین ژکو را از منچستر سیتی به خدمت بگیرد. میرالم پیانیچ هموطن این بازیکن می تواند در اغوا شدن این بازیکن برای آمدن به رم نقش آفرین باشد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا