صالح از تیم ملی امید جدا شد

بصير،مجید صالح که مدتی با تیم ملی امید در کنار محمد خاکپور هدایت این تیم را بر عهده داشت امروز بعد از جلسه با مسئولان تیم امید به این نتیجه رسید که دیگر کنار تیم نباشد.

مجید صالح در مورد اینکه چرا از تیم ملی امید جدا شده گفت: با محمد خاکپور و حبیب کاشانی جلسه‌ای برگزار کردم و ترجیح دادم در این مقطع از تیم جدا شوم. قرار است قرارداد مرحله اول ما تنظیم شود تا حق و حقوق ما بابت مدتی که در تیم ملی امید فعالیت می‌کردیم پرداخت شود.

وی در مورد اینکه آیا مشکلی وجود داشته که او خواهان جدایی از تیم ملی شود عنوان کرد: خودم درخواست جدایی دادم دلایلی داشته‌ام که این مسئله را در جلسه با کاشانی و خاکپور بیان کردم و از تیم جدا شدم بیشتر دوست داشتم در حوزه باشگاهی فعالیت کنم.

صالح در رابطه با اینکه آیا بحث پایین بودن قراردادها هم در جدایی او تاثیر دارد تصریح کرد: این مسئله قرار است حل شود و طی صحبت‌هایی که کاشانی با مسئولان فدراسیون انجام داد تصمیم بر این شد که قراردادهای جدیدی را در نظر بگیرند و این بحث مطرح نبوده است.

مربی سابق تیم ملی امید در ارتباط با اینکه آیا با محمد خاکپور اختلاف داشته است اظهار داشت: اصلا چنین مسئله‌ای نبوده است.

صالح در مورد اینکه ‌آیا تیم ملی پتانسیل صعود به المپیک را دارد گفت: در مرحله اول تمام تلاشمان را کردیم تا تیم راهی مرحله دوم شود خدا را شکر که این اتفاق افتاد و امیدواریم موفقیت این تیم در مرحله دوم هم ادامه پیدا کند و ایران راهی المپیک شود.

وی در پایان گفت: جدایی من از تیم ملی امید درخواست خودم بود و آنها هم لطف کردند و این مورد را پذیرفتند می‌خواستم مثل علیرضا منصوریان که پس از یک تجربه خوب در تیم ملی در عرصه باشگاهی فعالیت کرد و به موفقیت رسید من هم همین کار را انجام دهم./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا