اسباب بازی‌های مدرندرتلفن هوشمند

بصير،بخش سرگرمی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و دستگاه هایی که می توان آنها را اسباب بازی هایی مدرن در دنیای تلفن های هوشمند دانست موجود هستند. در ادامه با برخی از برترین گجت هایی که توسط اپلیکیشن کنترل می شوند بیشتر آشنا می شویم.

اُلی

اُلی رباتی است که توسط اپلیکیشن کنترل می شود و از طریق بلوتوث می تواند با یک دستگاه هوشمند مانند تلفن هوشمند ارتباط برقرار کند. این گجت توسط درگاه یواس‌بی شارژ می شود. کاربران می توانند مسیرها و پرش های خاص خود را ایجاد کرده، مهارت های خود را بهبود بخشیده، ترفندهای ترکیبی سفارشی را ایجاد کرده و با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

اسمارت پِلِین

اسمارت پلین توسط شرکت نوپای آلمانی توبی‌ریچ تولید شده است و یک هواپیما با قابلیت کنترل از طریق تلفن هوشمند محسوب می شود. این گجت سبک وزن امکان پرواز در فضاهای مسقف و باز را دارد. به لطف ویژگی های اپلیکیشن کارآمد فلایت اسیست، چرخش های سریع و شیرین کاری های جالب توجه با اسمارت پلین حتی برای افراد تازه کار نیز آسان است.

تانک‌بات

تانک‌بات به عنوان نخستین میکرو تانک رباتیک جهان معرفی شده و کاربران می توانند با استفاده تلفن هوشمند آن را کنترل کنند. با دانلود اپلیکیشن رایگان تانک‌بات و آداپتوری که به تلفن هوشمند متصل می شود، کنترل این گجت امکان‌پذیر می شود.

تانک جاسوس بی سیم

با بهره‌مندی از دوربینی با لنز واید قابل تنظیم، این گجت به کاربران اجازه مشاهده هر آن چه که می بینید را می دهد. کاربر می تواند از راه دور چراغ های این گجت را خاموش کرده و با استفاده از ویژگی دید در شب حتی در تاریکی نیز دید خوبی به محیط اطراف داشته باشد. همچنین، این گجت به اسپیکر داخلی مجهز شده و قابلیت انتقال صدا را نیز دارد. محدود بی سیم تانک جاسوس در صورتی که مانعی سر راه آن وجود نداشته باشد ۶۱ متر است.

رومو

رومو شرکت نوپایی است که با معرفی گجتی جالب توجه آی‌فون را به یک ربات خودمختار مبدل می کند. این نسل دوم گجت رومو است که از ظاهری شبیه به یک تانک سود می برد.

موتو تی‌سی

این خودرو با قابلیت شارژ از طریق درگاه یواس‌بی هیجان رانندگی در دنیای واقعی و اپلیکیشنی را ترکیب می کند و با استفاده از حسگرهای ضربه آسیب وارده از رانندگان دیگر و موانعی که بر عملکرد خودرو تاثیرگذار هستند را شناسایی می کند.

پِت‌کیوب

دوربین پت‌کیوب نخستین محصولی است که به دارندگان حیوانات خانگی امکان مشاهده، صحبت کردن و بازی کردن با حیوان خانگی آنها از طریق تلفن هوشمند بدون در نظر گرفتن این که در کجا قرار دارند را می دهد.

پاورآپ ۳٫۰

گفته شده است پاورآپ ۳٫۰ نخستین کیت تبدیل هواپیمای کاغذی کنترل از راه دور جهان با برد ۵۵ متر و طراحی مقاوم در برابر سقوط است.

حشره قابل کنترل با آی‌فون

با الهام از حرکات و ویژگی های حشرات، حشره قابل کنترل با آی‌فون از یک باتری کوچک قابل شارژ نیرو می گیرد.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا