همایش تجلیل از کارمندان جانباز شبکه بهداشت فریدونکنار برگزار شد؛

نصرتی: امنیت امروز جامعه را مدیون جانبازان هستیم/ ابراهیم‌نژاد: زمین‌گیران جبهه فرهنگی‌ را دریابیم

بصیر، محمد نصرتی در این همایش که در شبکه بهداشت و درمان فریدونکنار برگزار شد، اظهار کرد: شهامت رزمندگان و جانبازان بر کسی پوشیده نیست و اگر شما نبودید امنیت نیز در جامعه برقرار نمی‌شد.

وی با بیان اینکه شما باید به جانبازی خود افتخار کنید، تصریح کرد: برخی از جانبازان از شدت درد، زندگی سختی دارند و این وظیفه ما و نسل بعدی است که از شهدای زنده تجلیل به عمل آوریم.

در ابتدای این همایش نیز رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار نیز با بیان اینکه حضرت ابالفضل(ع) و امام سجاد(ع) الگوی جانبازان و آزادگان ما هستند، اذعان کرد: جانبازان، بازماندگان دفاع مقدس هستند و هرچه در حقشان انجام دهیم کم است.

حجت‌الاسلام محمدعلی ابراهیم‌نژاد، خاطرنشان کرد: بر تمامی ما واجب است تا پیام امام و آزمان‌های شهدا را محقق کنیم و آن را به نسل‌های بعدی انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه جانبازان، راویان زنده جنگ تحمیلی هستند، گفت: جنگ همچنان ادامه دارد و امروز جبهه از خاکریز به هجمه فرهنگی تغییر کرده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی فریدونکنار یادآور شد: آنهایی را باید دریابیم که در جبهه فرهنگی زمین‌گیر شدند و در این زمینه وظیفه جانبازان بسیار ضروری است.

ابراهیم‌نژاد در پایان تاکید کرد: بر تمامی جامعه اسلامی وظیفه است که فداکاری‌های جانبازان را قدر بدانیم.

یادآور می‌شود از ۵۲۵ کارمند شبکه بهداشت فریدونکنار، ۴۱ نفر جانباز ۵ تا ۵۰ درصد و ۱۶ فرزند شهید هستند.

در پایان این مراسم نیز از کارمندان جانباز این اداره با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا