لیست خرید برانکو برای پرسپولیس ۹۴

بصير،

به گزارش “ورزش سه”، برانکو ایوانکوویچ که در اواخر فصل گذشته هدایت سرخپوشان برعهده گرفت، از فقر بازیکن لطمات زیادی خورد. او به همین منظور تلاش خود را برای انتخاب بهترین بازیکنان جهت حضور در پرسپولیس ۹۵ـ۹۴ آغاز کرد و تلاش دارد با جذب این بازیکنان نقاط ضعف تیمش را برطرف کند.
در حالی که گفته می شود ۱۱ بازیکن این تیم برای فصل آینده قرارداد ندارند و باشگاه به دنبال توافق برای تمدید با برخی از آنهاست، برانکو نفرات مورد نظر خود را برای این فصل انتخاب کرد.

سرمربی پرسپولیس قصد دارد در صورت عدم تمدید قرارداد با سوشا مکانی از علیرضا بیرانوند گلر نفت تهران برای حضور در تیمش دعوت کند. امین حاج محمدی مدافع میانی نفت تهران نیز در بین گزینه های مورد نظر برانکو ایوانکوویچ است و باید دید این بازیکن از بین تیم های خواهان خود حاضر به حضور در ترکیب پرسپولیس خواهد شد یا خیر. سرمربی پرسپولیس برای مدافعان چپ و راست خود مهرداد جماعتی و رامین رضائیان بازیکنان فولاد و راه آهن را در نظر گرفته و از بین کمال کامیابی نیا یا علی عزتی هافبک دفاعی نفت یک بازیکن را سرخپوش کند.

کریم انصاری فرد دیگر بازیکنی است که برانکو قصد دارد او را مجاب به بازگشت به ایران و حضور در خط حمله تیمش کند و باید دید این مهاجم ملی پوش راضی به جدایی از اوساسونا و حضور مجدد در ترکیب پرسپولیس خواهد شد یا خیر. برانکو ایوانکوویچ برای سهمیه خارجی خود نیز بازیکنان مورد نظرش را انتخاب کرده و به زودی مذاکرات برای حضور آنها در تمرین انجام خواهد شد.
تمام این مذاکرات در حالی شکل واقعیت به خود خواهد گرفت که وزارت ورزش تکلیف این تیم و اسپانسر آنها را مشخص کند و سرمربی این تیم بتواند با فراغ بال شرایط تیمش را برای حضوری پرقدرت در لیگ فصل آینده مهیا کند.
* فهرست بازیکنان مدنظر برانکو:
علیرضا بیرانوند(دروازه بان) ـ نفت تهران
مهرداد جماعتی ( مدافع چپ ) ـ فولادخوزستان
رامین رضائیان (مدافع راست) ـ راه آهن
امین حاج محمدی (مدافع میانی) ـ نفت تهران
کمال کامیابی نیا (هافبک دفاعی ) ـ نفت تهران
علی عزتی (هافبک دفاعی ) ـ نفت تهران
کریم انصاری فرد (مهاجم) ـ اوساسونا

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا