استقلال‌خوزستان در آتش‎ودود لیگ‌برتری‌ماند

بصير،

استقلال‌خوزستان در آتش‎ودود لیگ‌برتری‌ماند
به گزارش “ورزش سه”، استقلال خوزستان در یک بازی جنجالی با پیروزی دو برصفر مقابل مس کرمان در لیگ برتر ماندنی شد. استقلال ها با دو گل دیاوارا در نیمه دوم از سد تیم نه چندان قدرتمند مس گذشتند تا فصل برای آنها پایان خوشی داشته باشد. این بازی البته با به ثمر رسیدن دومین گل بازی چهره زشتی به خود گرفت و هواداران مس با به آتش کشیدن بنرهایی که روی آن شعارهایی برای تهییج مس نوشته بودند، فضایی بی سابقه را آفریدند. هواداران مس که خشمگین از شکست تیم شان بودند با شکست صندلی ها حدود یک ربع بازی را متوقف کردند.

مس کرمان که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده بود، این مسابقه را هجومی آغاز کرد اما در ایجاد خلق موقعیت گل توانمند نشان نداد. تلاش های شاگردان اکبر میثاقیان برای گلزنی در نیمه نخست ثمری نداشت و خط دفاعی استقلال خوزستان به خوبی از دروازه خود محافظت کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن روند. در دقیقه ۵۶، لامین دیاورا با ضربه سر برای استقلال خوزستان گلزنی کرد تا به رویاهای مس کرمان برای لیگ برتری شدن پایان داد.

در دقیقه ۷۸ و درحالیکه مس کرمان برای رسیدن به گل حملات متعددی را طراحی می کرد، استقلال خوزستان در یک ضد حمله توسط لامین دیاورا به گل دیگری دست یافت تا جشن صعود خود را کامل کند. استقلال، پرسپولیس، راه آهن و نفت تهران، تراکتورسازی و گسترش فولادتبریز، فولاد خوزستان، فولاد نوین اهواز، استقلال خوزستان، سپاهان و ذوب آهن اصفهان، سایپای البرز، صبای قم، پدیده و سیاه جامگان مشهد و ملوان انزلی ۱۶ تیم حاضر در پانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور خواهند بود.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا