کفاشیان: پولادی کار بچگانه نکند

بصير،علی کفاشیان ظهر امروز دوشنبه پس از پایان نشست اتحادیه فوتبال به خبرنگاران گفت: طبیعتا باشگاه ها و مدیران فوتبال گلایه ها و مشکلاتی دارند که در این نشست آنها را بیان کردند و ما هم باید تلاش کنیم این مشکلات را برای فصل آینده به حداقل برسانیم.

وی در مورد درامدزایی باشگاه ها و مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد گفت: باشگاه ها خدماتی را ارائه می کنند که مورد نیاز فوتبال حرفه ای است. در مقابل باید درآمدزایی ها هم بر همین اساس باشد. وقتی هزینه ها از درآمدها بیشتر باشد طبیعتا بدهی ها زیاد می شود و باید از جاهای مختلف این هزینه ها را تامین کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قطعا درامدزایی باید براساس استانداردها باشد و وقتی حق فوتبال به آن تعلق نمی گیرد ما با مشکلاتی مواجه می شویم و نمی توانیم ابزارهای لازم را فراهم کنیم. وقتی هم ابزارها نباشند فوتبال افت می کند و قطعا در آینده سقوط خواهیم کرد.

علی کفاشیان در مورد گلایه هایی که کی روش به خاطر اجرایی نشدن برنامه هایش دارد گفت: ایشان برنامه هایش را به فدراسیون داده و قطعا اجرا خواهد شد. البته برخی اردوها برای اجرایی شدن نیاز به توجیه دارد. اگر ما توجیه شویم انجام می شود اما توجیه نشویم قطعا این برنامه ها رد خواهد شد.

وی افزود: قطعا ما تا پایان سال مشکلات مالی نخواهیم داشت و با کمک هایی که وزارت ورزش انجام داده و درآمدهایی که خودمان داشتیم تا پایان سال مشکل مالی نداریم و می توانیم برنامه هایمان را اجرا کنیم.

علی کفاشیان  در مورد حل مشکل سربازی برخی بازیکنان گفت: طبیعتا این مشکل باید حل شود اما کشور ما مقرراتی در این زمینه دارد که ما تابع آن هستیم. با این حال مسئولان قول همکاری داده اند و امیدوارم بزودی این مشکل هم حل شود.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد نیامدن مهرداد پولادی به ایران نیز گفت: بعید می دانم که او قید ایران را بزند. پولادی باید بیاید و مشکلاتش را حل کند. او باید تصمیم عاقلانه ای بگیرد و خودش را به مسئولان معرفی کند. او هرچه دارد از ایران است و نباید تصمیم بچگانه ای بگیرد.

کفاشیان در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتسال و معرفی وجید شمسایی از سوی وزارت ورزش گفت: اصلا اینطور نیست و وزارت ورزش دخالتی در این مورد نداشته است. با این حال کمیته فوتسال گزینه هایش را به کمیته فنی و توسعه می دهد و در نهایت هم هیات رئیسه در مورد سرمربی تصمیم خواهد گرفت.

وی در مورد آغاز فصل نقل و انتقالات و پررنگ تر شدن نقش دلالان گفت: مگر بحث دلالی داغ شده است؟ مقررات و قوانین تغییر کرده و الان دلالی آزاد شده و همه می توانند دلالی کنند!

علی کفاشیان در مورد سفرش به سوئیس و شرکت در انتخابات فیفا و افزایش پیدا نکردن سهمیه های فوتبال آسیا برای جام جهانی گفت: مذاکرات ما با آقای بلاتر برای دو ماه قبل بود و حالا باید دید در چهار سال آینده چه خواهند کرد. افرادی که از آسیا در هیات اجرایی فیفا هستند نفوذ لازم را دارند و این موضوع را پیگیری خواهند کرد./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا