پاسخ رئیس شورای شهرستان جویبار به انتقاد امام جمعه

بصير،به نقل از جویباران، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان جویبار در حالی در ابتدای ماه جاری برگزار شد که به علت غیبت برخی از اعضا، امام جمعه جویبار انتقاد تندی را نسبت به این افراد اظهار کرد.

بر همین اساس محمدعلی رحیمی طی تماسی با دفتر خبری جویباران به موضوع انتقاد امام جمعه جویبار از عدم حضور مسئولان در جلسات شورای فرهنگ عمومی اشاره‌ای کرد و اظهار داشت: حضوردرجلسات شورای فرهنگ عمومی شهرستان برای مسئولان امری مهم و قانونی است و بنده هم به عنوان یکی از اعضای این جلسه از این موضوع اطلاع دارم.

وی با بیان اینکه انتقاد کردن راحت، اما راهکار دادن سخت است، افزود: من به عنوان یکی از اعضا باید ۴۸ ساعت قبل از برگزاری جلسه از زمان و مکان برگزاری جلسات با خبر باشم.

رئیس شورای شهرستان جویبار با انتقاد از برگزار کنندگان جلسات شورای فرهنگ عمومی جویبار، تصریح کرد: بنده به عنوان یکی از اعضا بارها به این جلسه دعوت نشدم و حتی در آخرین جلسه شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه جویبار برگزار شد بدون دعوتنامه و فقط با پیامک رئیس سازمان تبلیغات از این جلسه اطلاع یافتم و در آن حضور پیدا کردم.

وی با اشاره به اینکه معلوم نیست دعوت‌نامه شورای فرهنگ عمومی را چه کسی صادر می‌‎کند، تأکید کرد: چرا بنده را یک جلسه دعوت می‌کنند و دو جلسه دعوت نمیکنند.

رحیمی ادامه داد: به جای انتقادکردن از مسئولان، جلسات شورای فرهنگ عمومی راخوب برنامه‌ریزی کنید و اگر بعد از برنامه ریزی مناسب اعضا غیبت کردند آن وقت از آنها انتقاد شود.

وی با اشاره به اینکه جلسات شورای فرهنگ عمومی به طور ماهانه برگزار می‌شود، اظهار کرد: باید زمان و مکان ماهانه برگزاری اینگونه جلسات در همان ابتدای سال مشخص شود و در اختیار همه اعضا قرار بگیرد.

رئیس شورای شهرستان جویبار در پایان خاطرنشان کرد: به علت عدم برنامه ریزی مناسب، زمان این جلسه شورای فرهنگ عمومی با جلسه شورای شهر تداخل پیدا کرد و بنده هم به همین دلیل نتوانستم در این جلسه حضور پیدا کنم./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا