علت بستری شدن دکتر چمران چه بود؟

بصير،مهدی چمران که پیش از ظهر امروز در مراسم بیست و ششمین سالگرد رحلت امام(ره) در مسجد انقلاب بجنورد سخنرانی می کرد به دلیل آنچه افت شدید فشار خون اعلام شد، بسخنرانی وی ناتمام و سریعا به بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد منتقل و تحت مراقبتهای ویژه قرار گرفت.

دکتر رقیه حاجی زاده پزشک معالج دکتر چمران در گفتگوی تلفنی با خبرنگار مهر افزود: دکتر چمران تنها به دلیل افت شدید فشار خون در این بیمارستان بستری است و انتقال ایشان به بخش سی سی یو نیز تنها به دلیل خلوت بودن این بخش نسبت به سایر بخش های بیمارستانی بوده است.

این پزشک متخصص قلب و عروق افزود: هم اکنون وضعیت عمومی دکتر چمران بسیار خوب است و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی تصریح کرد: دکتر چمران هیچگونه عارضه قلبی ندارد و فردا از بیمارستان مرخص خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تست های لازم و نوار قلبی از آقای چمران تهیه شده که بر اساس نظریه پزشک معالج ایشان، هیچگونه مشکلی مشاهده نشده است.

حجت الاسلام محمد علی سالاری گفت: انتقال دکتر چمران به بخش سی سی یوی بیمارستان امام رضا(ع) بجنورد به معنای بروز ناراحتی قلبی نیست بلکه تنها به خاطر خلوت بودن و آرامشی که در این بخش حاکم بوده و زمینه ملاقات های ضروری نیز در این بخش بیش از سایر بخش ها فراهم است، ایشان به این بخش منتقل شده است.

وی تصریح کرد: دکتر چمران که قرار بود ساعت ۲.۵ عصر امروز(پنجشنبه) به تهران عزیمت کند، برنامه برگشت ایشان به پیش از ظهر فردا(جمعه) موکول شده است./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا