حاشیه‌نگاری بصیر؛

اولتیماتوم مردم فریدونکنار به دولت تدبیر در امضای گزاره‌برگ هسته‌ای ایران/ تصاویر

بصیر، از سوی جمعی از دانشجویان مومن و انقلابی فریدونکنار در مصلی قدس، مردم فریدونکنار طی یک طومار، بر حق مسلم ایران در مباحث هسته‌ای و توجه به فرمایشات رهبری از سوی تیم مذاکره‌کننده ایران تاکید کردند و خواستار مقابله با هرگونه زیاده‌خواهی‌ نظام سلطه شدند.

در این طومار مردم فریدونکنار با شعارهایی همانند «دولت تدبیر و امید، بصیرت بصیرت»، «گرانی، نتیجه تدبیر دولت روحانی» و « تحریم آری، سازش خیر» به دولت یازدهم اولتیماتوم دادند.

IMG_1332

IMG_1337

IMG_1353

IMG_1354

IMG_1387

IMG_1388

IMG_1393

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. دل نوشته یا هرچیزی دیگه که تعبیرش می فرمایید
    ازیک دبیر آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران عزیز که جانم فدای هدف والایرهبرش باد.
    سلام آقای روحانی رییس محترم دولت یازدهم
    خدا قوت ، آجرک اله
    ما می خواستیم سئوالی از محضر جنابعالی داشته باشیم!؟
    شما که اینقدر می فرمایید: صدای مردم و…ما باید پاسخگوی صدای مردم باشیم .
    ما می خواهم بگویم!!!
    شما که می فرمایید:مردم به ما گفتندکه( این قدرت را به شما می‌دهیم به شرط عدالت، به شرط اجرای قانون و به شرط تحقق قانون اساسی و…)اقای رییس جمهور عزیز در لابه لای این سخنان فقط این واژه شنیده می شدیا واژه های دیگری هم بودکه اون اطاعت بدون چون و چرا از ولی امرت یعنی فرمانده کل قوا .
    آقای رییس جمهور ما شمارا انتخاب کردیم ودر کنارش خبرگان رهبری را هم انتخاب کردیم،خبرگانی که رهبر را تعیین نمودو از رهبر مردم خواسته های داشتند که امروز رهبر عزیز و مقتدای مون دارند همان صداهایی را بر زبان می آورند که خواسته آحاد مردم متستضعف و زجرکشیده و …وبه تعبیری پابرهنگان این انقلاب بوده و هستندو قشراعظمی ازجامعه را تشکیل می دهند.
    صدای مردم یک اش اینست که اطاعت بدون چون و چرا و بدون وقفه از فرماندهی کل قوای سه گانه که یکی از قوا را شما بعهده دارید پس چرا از خطوطی که فرمانده ات تعیین کرد بدون چون و چرا و بدون وقفه و بدون تعامل اجرای اش نمی فرمایید.
    لطفا با نیروهایی که تحت الامرتان هستنداجرایی و نگاه مردم را به خود معطوف بدارید آحادمردمی که به شما رای داده اند.
    مگر یک نیروی تحت الامر کارش چیست!؟
    مگر اطاعت از فرمانده اش نیست؟
    شما از فرمانده کل قوا اطاعت فرمایید و به تبع آن دولت محترم تان از شما که فرماندهی آن را بعهده دارید!!و مردم پشتیبان شما.
    پس چرا در اجراء مس مس و…. لاجرم و لاجرم …بازی با کلمات وحروف …و رای مردم و صدای مردم میگید.
    مگر نبودید و نشنیدید که مردم در سالگرد امام ۱۴ خرداد۹۴ امسال در حضور فرمانده ات ازشما چه چیزی را می خواستند:
    نسازش نه تسلیم….
    دولت تدبیرما بصیریت بصیرت
    این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده
    و….
    خلاصه اینکه
    ۱ـ از کسی اطاعت و حرف شنوی داشته باش که فرمانده و مافوق هر دولتی در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
    ۲ـ اطاعت کن از کسی که ، خودش در زمانی رییس دولتی بوده و از مافوقش یدون چون چرا اطاعت می کرد و صداقتش را نشان داد که امروز بااصرارخبرگان رهبری سکاندار این نظام ولایی شد.
    ۳ـ اطاعت کن از کسی که ، خود زمانی در قوه مقننه حضور داشت واز قانون و مسایلش کاملا اشراف دارد پس کسی نمی تونه بگوید ایشان از قانون و مجلس و… چه می داند.
    ۴ـ اطاعت کن از کسی که ، در ابتدای جنگ تحمیلی در عرصه ی نبرد به دستور فرمانده اش(امام رحمت الله علیه ) در خط اول جنگ حضوری موثر و مستمر داشته است، پس کسی نمی تواند بگوید او از عرصه ی نبرد چه می داندو…
    ۵ ـ فرمانده ات خود یک جانباز است و می داند که صدای بسیجیان و جانبازان و ایثارگران و….چیست که امرزو اینگونه خط و مشی و خطوط قرمز را برای شما دولت محترم یازدهم که امانت دار مردمید تبیین می نماید.
    پس فرمانده دولت یازدهم جناب آقای روحانی !!!؟؟؟؟
    گوش به فرمان کسی باش که همه ی این دوران را سپری کرده و اشراف کامل برهمه ی این اصول و گوش شنوا برتقاضا و خواسته های بحق مردم داردخواسته هایی که توام با عزت و شرف و پایداری و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در ایران و جهان باشد.عزتی که پایش با خون هزاران شهید بارنگ خون تایید و امضاء شده است
    عزتی که اما راحل (ره) و خانواده اش ، یاران با وفایش ،مردم خداترس و پیروش ،سالها بخاطرش زندانی ،شکنجه ،کشته وشهید،از وطن دور و …شده است.
    آری حرف مان فقط عزت،عزت، عزت و گوش به فرمان ولی امر مسلمین فر مانده کل قوا باشد و بس.
    خدایا به رییس جمهور مان،دولت و تیم مذاکره کننده اش عزت و سربلندی در اجرای خواسته های بحق مردم توام با رهنمودهای فرمانده کل قوا رهبر عظیم الشان حضرت آیت الله خامنه ای عنایت بفرما. آمین یارب العالمین
    خطه ی مبارک فریدونکنار ـ نام : علی دبیر شهرستان فریدونکنار
    لطفا این مطلب را تیتر بزنید انشاءاله از روند مسایل جاری آموزش و پرورش و بی تفاوت شدن جمعی از فرهنگیان از ارزش های جامعه و…مطالبی را عرضه خواهیم داشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا