شرط کاپیتان تراکتور برای تمدید قرارداد

بصير، مهدی کیانی در مورد وضعیتش برای فصل بعد گفت: من هفت سال در تراکتورسازی بازی کردم و دوست دارم برای هشتمین فصل پیاپی در این تیم باشم. فعلاً که از وضعیت باشگاه خبری ندارم و فقط امیدوارم به راحتی زمان را از دست ندهیم. الان تیم‌های دیگر درصدد برنامه‌ریزی هستند ولی وضعیت تراکتورسازی از لحاظ بازیکن و کادر فنی هنوز مشخص نشده است.

«امسال باید تیمی قوی ببندیم تا با شرایط بهتری لیگ را آغاز کنیم»، وی با بیان این جمله ادامه داد: در این چند سال در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان نشدیم و در لیگ برتر هم به قهرمانی نرسیدیم، بنابراین باید تقویت شویم چون باید در چند جبهه بجنگیم. در فصل گذشته واقعاً فشار زیادی به تیم وارد شد و از کمبود بازیکن رنج بردیم اما امیدوارم در فصل آینده همه چیز تغییر کند.

کیانی با اعلام اینکه قراردادی با باشگاه تراکتورسازی ندارد، تصریح کرد: اولویتم تراکتورسازی است، چون این تیم و هوادارانش را دوست دارم. البته هنوز ۳۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته‌ام را نگرفته‌ام. مسئولان باشگاه تراکتورسازی باید اول مطالبات مرا بدهند تا بعد از آن در مورد فصل بعد مذاکره کنیم.

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: این موضوع در مورد دیگر بازیکنان هم باید در نظر گرفته شود. اگر قرار باشد طلبم را نگیرم آن وقت هم کار من سخت خواهد شد هم کار تراکتورسازی. البته من هنوز با تیمی مذاکره نکرده‌ام و منتظر تماس مسئولان تراکتورسازی هستم./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا