رونالدو: دست از سر من بردارید

بصير،
کریستیانو رونالدو فصل گذشته هر چند به عنوان بهترین گلزن رقابت های لیگا و فوتبال باشگاهی در اروپا انتخاب شد اما می توان گفت که این فصل برای او خوب نبود، چرا که نتوانست با رئال مادرید قهرمانی را در هیچ جامی به دست آورد و این باعث می شود تا شانس بسیار کمی برای کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۵ داشته باشد.

سال ۲۰۱۵ برای رونالدو اصلا خوب نبوده است. او در این سال از همسر روسی خود جدا شد و این باعث شده است که رسانه‌ها هر روز اخبار جدیدی را درباره او منتشر کنند. این ستاره پرتغالی از رسانه ها خواست تا از توجه به زندگی خصوصی او دست بکشند.

رونالدو در پیامی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد، گفت: از شما خواهش می کنم که دست از سر من بردارید. هر روز برای من یک همسر انتخاب می شود و خبرهای کاملا دروغ و بی اساسی درباره من منتشر می‌شود. اجازه دهید تا زندگی عادی خود را دنبال کنم. شما نمی توانید شهرت من را لکه دار کنید.

او ادامه داد: من درباره زندگی خصوصی خود صحبت نکرده‌ام. می خواهم این را به صورت جدی آشکار کنم که رسانه ها در هفته های اخیر به دنبال تخریب من بوده‌اند و می‌خواهند سخنان دروغی را به من نسبت دهند.

رونالدو در پایان سخنان خود درباره فصلی که گذشت، گفت: فصل بسیار سختی را پشت سرگذاشتم اما می‌خواهم از هواداران رئال مادرید تشکر کنم چرا که همواره از من حمایت کرده‌اند. شما بسیار به باشگاه خود وفادار هستید. /آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا