مشکل حاد سیدجلال برای خروج از کشور

بصير،سیدجلال حسینی که پس از حضورش در ایران متوجه شد مشکل مالیاتی دارد، برای اینکه بتواند تیم ملی را بدون مشکل همراهی کند به دنبال حل این مشکل رفت اما دو روز مانده به سفر تیم ملی هنوز این مشکل حل نشده است.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان برای حل مشکل مالیاتی‌اش نیاز به یک امضا از سوی مهدی تاج داشت تا رئیس سازمان لیگ مدارک او را تأیید کند. این کار نیز صورت گرفت و تاج برگه مالیاتی حسینی را امضا کرد اما گویا مشکل حادتر از این حرف‌ها بوده و این امضا نیز به کار مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان نیامده است.

حسینی امروز (یکشنبه) نیز به دنبال حل این مشکل بود تا سه‌شنبه صبح بتواند همراه با تیم ملی به ازبکستان برود اما دو وکیل او هنوز موفق به حل این مشکل نشده‌اند تا مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان برای خروج از کشور با مشکلی عجیب روبرو شود.

یکی از وکیل‌ها حسینی برای حل مشکل او امروز راهی سازمان لیگ شد و یکی دیگر از وکیل‌ها نیز به اداره مالیات رفت با این وجود مشکل حسینی هنوز حل نشده تا کمتر از ۴۸ ساعت مانده به پرواز تیم ملی نگرانی‌های کی‌روش برای بازی با ازبکستان و ترکمنستان بیشتر شود.

علاوه بر حسینی، سروش رفیعی نیز به دلیل مشکلات خدمت سربازی برای همراهی تیم ملی دچار مشکل شده که باید دید آیا تا صبح روز سه‌شنبه مشکل این دو بازیکن حل خواهد شد یا نه./ع

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا