نامه یک معلم فریدونکناری به رئیس‌جمهور؛

مگر نبودید و نشنیدید که مردم در سالگرد امام شعار «نه سازش، نه تسلیم» سر می‌دادند؟

بصیر، یک معلم آموزش و پرورش فریدونکنار با ارسال متنی به این پایگاه خبری، با ارسال نامه‌ای، پرسشی از رئیس جمهور مطرح کرد.

در متن این نامه آمده است:

سلام آقای روحانی رئیس محترم دولت یازدهم

خدا قوت، آجرک الله

ما می‌خواستیم سوالی از محضر جنابعالی داشته باشیم!؟

شما که آنقدر می‌فرمائید: صدای مردم و غیره، ما باید پاسخگوی صدای مردم باشیم، می‌گویم شما که می‌فرمایید« مردم به ما گفتند که ( این قدرت را به شما می‌دهیم به شرط عدالت، به شرط اجرای قانون و به شرط تحقق قانون اساسی و…)اقای رئیس‌جمهور عزیز در لابه‌لای این سخنان فقط این واژه شنیده می‌شد یا واژه‌های دیگری هم بود که آن اطاعت بدون چون و چرا از ولی امرت یعنی فرمانده کل قوا؟

آقای رئیس‌جمهور ما شما را  انتخاب کردیم و در کنارش خبرگان رهبری را هم انتخاب کردیم، خبرگانی که رهبر را تعیین کرد و از رهبر مردم خواسته‌هایی داشتند که امروز رهبر عزیز و مقتدای‌مان دارند همان صداهایی را بر زبان می‌آورند که خواسته آحاد مردم متستضعف و زجرکشیده و … و به تعبیری پابرهنه‌گان این انقلاب بوده و هستند و قشر اعظمی ازجامعه را تشکیل می‌دهند.

نخستین صدای مردم این است که اطاعت بدون چون و چرا و بدون وقفه از فرماندهی کل قوا که یکی از قوا را شما به عهده دارید پس چرا از خطوطی که فرمانده‌ات تعیین کرد بدون چون و چرا و بدون وقفه و بدون تعامل اجرای‌اش نمی‌فرمایید.

لطفا با نیروهایی که تحت‌الامرتان هستند، اجرایی و نگاه مردم را به خود معطوف بدارید، آحاد مردمی که به شما رای داده‌اند.

مگر یک نیروی تحت‌الامر کارش چیست!؟ مگر اطاعت از فرمانده‌اش نیست؟ شما از فرمانده کل قوا اطاعت فرمایید و به تبع آن دولت‌تان از شما که فرماندهی آن را به عهده دارید!! و مردم پشتیبان شما.

پس چرا در اجراء معطل می‌کنید …بازی با کلمات وحروف …و رای مردم و صدای مردم ….!!

مگر نبودید و نشنیدید که مردم در سالگرد امام ۱۴ خرداد۹۴ امسال در حضور فرمانده‌ات ازشما چه چیزی را می‌خواستند:

نه سازش نه تسلیم….

دولت تدبیر و امید بصیرت بصیرت

این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده

و….

خلاصه اینکه

۱ـ از کسی اطاعت و حرف شنوی داشته باش که فرمانده و مافوق هر دولتی در این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

۲ـ اطاعت کن از کسی که خودش در زمانی رئیس دولتی بوده و از مافوقش یدون چون چرا اطاعت می کرد و صداقتش را نشان داد که امروز بااصرار خبرگان رهبری سکاندار این نظام ولایی شد.

۳ـ اطاعت کن از کسی که خود زمانی در قوه مقننه حضور داشت و به قانون و مسائل‌اش کاملا اشراف دارد، پس کسی نمی تواند بگوید ایشان از قانون و مجلس و… چه می‌داند.

۴ـ اطاعت کن از کسی که در ابتدای جنگ تحمیلی در عرصه نبرد به دستور فرمانده‌اش (امام ره) در خط اول جنگ حضوری موثر و مستمر داشته است، پس کسی نمی‌تواند بگوید او از عرصه نبرد چه می‌داند و…

۵ ـ فرمانده‌ات خود یک جانباز است و می‌داند که صدای بسیجیان و جانبازان و ایثارگران و….چیست که امروز اینگونه خط و مشی و خطوط قرمز را برای شما دولت یازدهم که امانت‌دار مردمید تبیین می‌کنند.

پس  فرمانده دولت یازدهم جناب آقای روحانی  !!!؟؟؟؟

گوش به فرمان کسی باش که همه این دوران را سپری کرده و اشراف کامل بر تمامی این اصول و گوش شنوا بر تقاضا و خواسته‌های به حق مردم دارد، خواسته هایی که توام با عزت و شرف و پایداری و سربلندی نظام جمهوری اسلامی در ایران و جهان باشد، عزتی که پایش با هزاران شهید و بارنگ خون تایید و امضاء شده است.

عزتی که اما راحل(ره) و خانواده‌اش، یاران با وفایش، مردم خداترس و پیروش، سال‌ها به خاطرش زندانی‌، شکنجه، کشته و شهید، از وطن دور و …شده است.

آری حرف‌مان فقط عزت،عزت ، عزت است و گوشتان به فرمان ولی امر مسلمین فرمانده کل قوا باشد و بس.

خدایا به رئیس جمهورمان، دولت و تیم مذاکره‌کننده‌اش عزت و سربلندی در اجرای خواسته‌های مردم توام با رهنمودهای فرمانده کل قوا رهبر عظیم‌الشان حضرت آیت الله خامنه‌ای عنایت بفرما. آمین یارب العالمین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا