گوشی‌‌های جدید آیفون به بازار می‌آیند

بصير،

گوشی‌‌های جدید آیفون به بازار می‌آیند
یکی از کارمندان شرکت بریتانیایی وودافون گفت که این شرکت به کارمندان خود خبر داد که مدل جدید گوشی آیفون از روز ۲۵ سپتامبر آینده در بازار عرضه خواهد شد. این کارمند در ایمیلی که برای سایت Mobile News نوشته افزوده است که ثبت نام برای دریافت تلفن هوشمند جدید، ۱۸ سپتامبر آغاز خواهد شد. این کارمند از نام جدید این گوشی هوشمند جدید پرده بر نداشته است و در ایمیل خود تنها از آن باعنوان New iPhone نام برده است.

شرکت اپل دو گوشی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس را سپتامبر گذشته به بازار عرضه کرده بود. از سویی سایت یونانی Tech maniacs به نقل از منابع آگاه نوشت که اپل قرار است ۸ سپتامبر آینده، از سلسله جدید گوشی های آیفون پرده برداری کند. این سایت همچنین افزود که این گوشی ۱۸ سپتامبر به کسانی داده خواهد شد که از پیش برای دریافت آن ثبت نام کرده بودند و ۲۵ همان ماه به بازار عرضه خواهد شد.

شرکت اپل عادت کرده است که نسخه های جدید از سلسله تلفن های هوشمند آیفون را ماه سپتامبر عرضه کند. نسخه های جدید آیفون ۵ با نام آیفون ۵ اس سپتامبر ۲۰۱۳ به بازار عرضه شده بود. بنا بر گزارش ها انتظار می رود آیفون جدید بدنه آلمینیوم با کیفیت بالا داشته باشد. دوربین آن هم ۱۲ مگا پیکسل باشد و به رم ۲ گیگا بایتی مجهز باشد. گوشی‌های جدید همچنین تکنولوژی جدید Force Touch را ساپورت می کنند و با پردازشگر A9کار می‌کنند.

بهار نيوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا