مذاکره آبی‌ها با ۲ اسپانسر

بصير،بهرام افشارزاده مدیرعامل استقلال درباره جلسه روز گذشته با خادم و سبک‌دست برای تعیین اسپانسر اتسقلال گفت: ما به دنبال این هستیم تا از تمام فرصت‌ها برای جذب اسپانسر استفاده کنیم دوباره جلسه خواهیم داشت و بعد از بررسی نهایی اسپانسر مشخص می‌شود علاوه بر اینکه با سبک‌دست صحبت کرده‌ایم با یک گزینه دیگر هم وارد مذاکره شده‌ایم اما هنوز هیچ چیز معلوم نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باید در ابتدا وضعیت هیات مدیره مشخص شود تا بعد شما با بازیکنان و مربی به تفاهم برسید اظهار داشت: همه این‌ها مانند زنجیره به دنبال هم هستند باید تا آخر هفته وضعیت هیات مدیره و اسپانسر مشخص شود تا به خاطر قراردادها عقب نمانیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا اسپانسر شما افزایش بودجه نسبت به سال قبل دارد یا خیر عنوان کرد: علاوه بر تعهدات امسال افزایش ۲۰ درصدی هم خواهند داشت.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که علیپور مسئول کمیته صیانت از اخلاق سازمان لیگ از باشگاه استقلال به عنوان یکی از تیم‌هایی نام برده که سقف قرارداد را رعایت نکرده‌اند تصریح کرد: ما نه تنها بالاتر از سقف قرارداد نبودیم بلکه کمتر از آن قرارداد بسته‌ایم من برنامه‌ای به علیپور داده ام و همچنین به وزارت ورزش این موضوع را اعلام کرده‌ام./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا