نژادفلاح: سجادی قول کمک مالی داد

بصير،محمد حسین نژاد فلاح درباره نشست خود با نصرالله سجادی که عصر روز دوشنبه برگزار شد، گفت: جلسه خوبی را با یکدیگر برگزار کردیم و مباحث خوبی مطرح شد. در این جلسه آقای سجادی قول مساعد دادند تا ظرف روزهای آینده با تامین منابع مالی مشکلات مالی پرسپولیس را حل کنند تا ما بتوانیم هم حقوق آقای برانکو را پرداخت کنیم و هم بتوانیم در امر جذب بازیکن اقداماتمان را انجام بدهیم.

او در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنان برای فصل آینده در پرسپولیس می‌مانند و اینکه چه زمانی برای انعقاد قرارداد با این بازیکنان تماس می‌گیرید گفت: با بازیکنانی که برای فصل آینده به آنها نیاز داریم تماس می‌گیریم. مطمئنا ما تیم را برای قهرمانی می‌بندیم و برای این کار من تمام تلاشم را انجام خواهم داد. لیست بازیکنانی که برای فصل آینده نیاز داریم روی میزم است اما من ترجیح می دهم قرار ملاقاتم با بازیکنانم را بیرون از باشگاه بگذارم تا رسانه‌ای نشوند.

او درباره برگزاری اردوی پرسپولیس هم گفت: ما برای برگزاری اردو مکان های مختلف را بررسی کرده ایم و ان شاالله طی روزهای آینده در این باره تصمیم نهایی را اتخاذ می‌کنیم. به خاطر این موضوع که فعلا پیش پرداختی نداریم بپردازیم فعلا با هیچ کمپی برای برگزاری اردو مذاکره نکرده‌ایم.

وی درباره شایعه برکناری‌اش نیز گفت: من یک روز به باشگاه آمده‌ام و یک روز هم می‌روم، بنابراین هیچ وقت از این موضوع ناراحت نمی‌شوم، تصمیم گیرنده‌ها درباره این موضوع تصمیم می‌گیرند. من که نمی‌توانم درباره این مسائل تصمیمی بگیرم. تصمیم گیرندگان از من می‌گذرند تا به یک مدیرعامل بهتر برسند.

نژادفلاح گفت: عکس العمل من نسبت به برکناری‌ام کاملا مثبت است. آنچه که برای من مهم است پرسپولیس است. دوست دارم هواداران پرسپولیس از نتایج تیم خوشحال شوند. اگر با بودن من می شود هواداران را خوشحال کرد من وظیفه دارم که بمانم و هواداران را خوشحال کنم، اگر تصمیم گیرندگان فکر می کنند با فرد دیگری می‌توانند هواداران را خوشحال کنند من دست آن فردی که می آید و مدیریت باشگاه را در اختیار می گیرد می بوسم تا بستری فراهم شود تا هواداران خوشحال شوند. /آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا